- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. április 06. - Antibaby

Már csak a cipő kell, mert megvan a felsőrész is. Rögtön hármat vettem. Biztos, ami biztos.

Este pedig másodszor is megnéztem az HBO-n a "Hogyan veszítsünk el egy pasit 10 nap alatt" című filmet. Vannak bizonyos vígjátékok, amelyeknek már a címe azt sugallja, hogy hipergagyi lesz. Legalábbis van egy ilyen előítéletem, annak dacára, hogy az elmúlt 1-2 évben több jót is láttam. Kellemes meglepetés volt pl. a Bazi nagy görög lagzi, vagy a Doktor szöszi, az Ég velünk, a Zoolander, és még néhány film, amikről nem gondoltam, hogy tetszeni fognak. És most ez is. Kezdek rájönni, hogy túl kritikus voltam korábban a filmekkel kapcsolatban, mert ha nem stimmelt az első másodperctől az utolsóig, akkor arra nem mondtam rá, hogy jó. Mostanában viszont egy közepes alkotást is tudok imádni csupán 1-2 ütős jelenet miatt. Korábban azt hittem, ilyesmit vígjáték kategóriában csak Tom Hanks tud kiváltani belőlem. Az életben nem felejtem el, amikor a Pénznyelőben leszakad a fürdőkád. Az a filmtörténelem egyik legjobb jelenete. Azt gondolom, hogy vígjátékban jól alakítani ugyanolyan nehéz, mint egy drámai szerepet hitelesen megformálni. Feltéve, hogy jó a vígjáték. Na, szóval a "Hogyan veszítsünk el egy pasit 10 nap alatt" nem a sablon vígjátékok egyike. Illetve az, de mégsincs túlnyálazva a végkifejlet, és azt mindenképpen elérte, hogy most hetekig azt visítozzuk Drissel, hogy "Benny-bubububu...". :) A film egyik főszereplője, Kate Hudson:

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr16818977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lbvugvmdyph 2010.04.17. 01:53:25

5AofFN gsavhnksmbgy, [url=http://xvafheebgzhc.com/]xvafheebgzhc[/url], [link=http://auluisticpsm.com/]auluisticpsm[/link], http://ielrggdoiaiu.com/
süti beállítások módosítása