- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. május 02. - Antibaby
A hétfő reggel szokás szerint Bélával indul, de esküszöm, hogy nem várom egy kicsit sem. Szerintem elég flegma is vagyok vele, ami nem szándékos, csak ez jön. Egyre inkább úgy érzem, hogy jó nagy csalódás volt ez a srác nekem. Nem azért, hogy nem lett holtomiglan-holtodiglan, hanem a személyiségével kapcsolatban egész másra számítottam. Ezek szerint pocsék emberismerő vagyok. Pedig elég idő volt rá, majd' másfél éve, hogy először láttam, és rendszeresen megfigyelgettem, dumáltunk is, meg minden. De csak most jövök rá, mennyire sekélyes. Ma reggel rekedt hangon beszélt, és elég ápolatlannak is tűnt, hát megkérdeztem, hogy beteg-e, vagy mi. Erre belekezdett az egyetlen témájába, amiről képes 2 mondatnál többet beszélni, azaz: Hogyan rúgtunk be tegnap a haverokkal. Hát, ez nekem nagyon visszataszító. Úgyhogy róla ennyit. Finished.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr146819123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása