- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. május 05. - Antibaby
Vasárnap lesz a kendermag-demonstráció, és vele egy időben a Kossuth téren is egy buli, Béke Európában címszóval, és többek között United-dal. Dilemma. Kicsi dilemma, mert a United-ot hallhatom még sokszor, meg múlt héten is játszottak a Tabánban, de a másik programot csak egyszer rendezik egy évben, meg ugye ott az eszme is...
Tegnap ismét megkíséreltük, hogy ruhát vegyünk Drisnek. Voltunk fiatal divattervezők boltjában, aztán Retrockban, meg a Váci utcai üzletsoron, de S-es férfi cuccot sehol sem árulnak. Nekem vettünk megint egy szoknyát, letisztult vonalú, sötét színű, és farmerből van. Kezdek kétségbe esni, mit fogok csinálni ennyi szoknyával, eddig nagyon nadrágos voltam, de ezt a szépséget tényleg nem lehetett ott hagyni.
Végül Drisnek is sikerült vásárolnunk egy inget, igaz, hogy pólót szeretett volna, de azt legközelebb Bécsben árulnak a méretében... Nem véletlenül szajkózom ezt, egyszerűen dühít, hogy itt tart a fogyasztói társadalom. Bezzeg XXL-es tangabugyi van, mert arra nagy a kereslet.
Este eljött az a ritka pillanat, hogy Drisnek volt kedve moziba menni. Annyira megörültem, hogy még a borzalmas fáradtságomat sem vettem figyelembe, s beültünk a Mint egy angyal című francia filmre. Az első fél óra után már éreztem, hogy gond lesz, alig bírtam figyelni a feliratra, majdnem leragadt a szemem. Ez nem a film hibája, voltak benne nagyon jó jelenetek, de tényleg majdnem lefordultam a székből. Olyan isten azonban nincs, hogy én moziban elaludjak, úgyhogy felváltva koncentráltam a sztori követésére és a szemhéjam nyitva tartására.
Dris ma reggel megint felkelt velem! Nagyon tündérbogár.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr406819137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Buff 2011.07.03. 23:13:22

You’re a real deep thinekr. Thanks for sharing.

Chyna 2011.07.04. 19:52:45

Good point. I hadn't thhuogt about it quite that way. :)
süti beállítások módosítása