- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. május 13. - Antibaby
A Moszkva téri szúrkálásról (vagy inkább döfésről) még nem írtam, de most mégis megemlítem. Az, hogy ez valóban rasszista cselekedet volt, vagy sem, még nem világos előttem. Engem inkább az gondolkodtat el, vajon a busz utasai és a téren ácsorgó, keresztül haladó szemtanúk, a támadók távozása után, miért nem siettek a fiú segítségére. Felháborító az egész, úgy, ahogy van. Vasárnap (május 15-én) 12 órakor tüntetés lesz a Moszkva téren, az ominózus 21-es busz megállójánál.
S ha már romaszitu: Caramel, Gáspár Laci és Oláh Ibolya díjat kaptak a Roma Polgárjogi Alapítványtól, mert sokat tettek a cigányság elfogadása érdekében.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr796819195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jane 2011.07.03. 17:08:24

To think, I was confused a mintue ago.

Dalton 2011.07.04. 18:00:08

You know what, I'm very much incinled to agree.
süti beállítások módosítása