- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. május 25. - Antibaby

Botrányok vannak a melóhelyen. Nem velem, hanem legkedvesebb kollegámmal szívózik a big boss. Igyekszem nem kirúgatni magam, de közben segíteni a kollegának, amennyire tőlem telik. Észre sem vettem, hogy Terézanyuként kezdek viselkedni, aztán a kollega hirtelen felindulásból megölelt, és azt mondta, nagyon rendes vagyok. Jól esett, még órák múlva is vigyor volt az arcomon, ha rágondoltam. A mai nap számtalan tanulsággal szolgált, kiderült a legmegbízhatóbbnak tűnő kollegákról, hogy egyáltalán nem azok, és ez az új tapasztalat arra késztetett, hogy jelentősen megváltoztassam a benti viselkedésemet. Sajnálom, mert szeretem magamat adni, kimondani, amit gondolok, de ha mások rögtön rohannak a folyosón megszerzett információkkal a főnökhöz, az gáz. Ahogy ezt most leírtam, már érzem is, hogy nem tudok, és igazán nem is akarok változtatni. Nehogy már én szégyelljem magam az őszinteségemért?

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr916819245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása