- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. május 26. - Antibaby

Ha izgatottan vársz minden e-mailt, sms-t, ha nem bírod lekapcsolni magad hétvégén az e-mailekről, nyaraláson a mobilról, akkor gyorsabban csökken az IQ-d. Legalábbis a HVG cikke, illetve a Hewlett-Packard szerint. Az írás végén található egy pár kérdésből álló tesztecske, aminek segítségével megtudhatod, infomániákus, és ezáltal veszélyeztetett vagy-e. A teszt azt mondja, hogy velem nincs semmi baj, pedig én máshogy gondoltam. Mert szeretek internetezni, sőt, szerintem az egyik legjobb találmány. Viszont simán abba tudom hagyni. Ez nem csak duma, tényleg kibírom falkaparás nélkül, ha nem tudom letölteni az e-mailjeimet, vagy ha otthon felejtem a mobilomat, és nem haldoklom akkor sem, ha külföldi nyaralásom során nem tudok meg mindent azonnal. (Tavaly nyáron elutaztunk Horvátországba, és mire visszajöttünk, Medgyessy Péter lemondott. Mindössze egy hétig voltunk távol, érdekes érzés volt, amikor az első magyar benzinkút shopjában megláttam a hírt a napilapok címoldalán.) Egyébként nagyon fontosnak tartom az Internetet, és nem tudom, hogy tudtunk annyi ideig élni nélküle. Függő viszont nem vagyok, azaz nem lógok csak azért rajta, hogy netezzek. Sosem kapcsolom be a számítógépet csak azért, mert hiányzik. Ugyanakkor elképzelhetetlennek tartom nélküle a napjaimat, hamar megszoktam, hogy nem kell postára menni a levelekkel, vagy ha meg szeretném tudni, milyen filmeket rendezett XY, akkor nem kell fél napot a könyvtárban töltenem, és 43 lexikonból összeollóznom, amire kíváncsi vagyok.
Ezt a cikket pedig csak érdekességképpen ajánlom, úgyis témánál vagyunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr206819247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása