- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. június 18. - Antibaby

Figyelem a Matáv, illetve most már T-Com szenvedését, hogyan próbálján elhitetni az emberekkel, hogy a vezetékes telefonra nagy szükség van a mai világban. Azt nem tudom, mekkora tömegeket győznek meg, de nekem már a sokadik reklámjuk juttatja pont azt eszembe, milyen sok előnye van a mobiltelefonnak. Nyilván nem ezt akarják elérni. Csak példaként említem a legfrisebb reklámfilmet, amelyben kiürülnek az utcák, mert délután négykor mindenki hazarohant telefonálni. Vagyis, megáll az élet, mert el kell intézniük egy telefonhívást. Mobillal persze ez nem fordulna elő. Ott van aztán a kb. fél évvel ezelőtti reklám, amelyben szerencsétlen kutyus pórázával a szájában ücsörög a bejárati ajtónál, várja a sétát, de nem mennek, mert a gazdi telefonál. Mobillal szegény blöki nem kerülne ilyen helyzetbe. Egyszerűen megváltozott a világ, a vezetékes telefon felett meg eljárt az idő. A minap nagyon meglepett, hogy már 8-assal kezdődő budapesti vonalas számok is léteznek, én a 4-esnél leragadtam, vagyis azóta nem hívtam, és nem is nagyon láttam vonalas telefonszámot, vagy legalábbis nem újat. De azért valahogy csak eljutott a Matáv a 8-asig, vagyis feltételezem, hogy kiadta az 5-össel, 6-ossal, 7-essel kezdődő számokat is az előfizetőinek, úgyhogy biztos több előfizetőjük lett. Vagy ebből ez nem következik? Nem tudom, hogy megy. Emlékszem, hogy amikor elindult a két nagy mobilszolgáltató Magyarországon, a nagyon elfoglalt üzletembereken kívül nem láttam értelmét, hogy másnak is legyen ilyenje. Akkor még maroktelefonnak hívták, az ellenzők pedig bunkofonnak, szerintem okkal, mert tényleg kulturálatlanul használták az emberek (ma is). Sokáig tiltakoztam ellene, hogy én is beálljak a sorba, aztán amikor Drissel megismerkedtem, a fővárosból vidékre költöztem, egy telefon nélküli lakást béreltünk, anyukámat pedig (aki akkoriban gyakran lett rosszul) csak heti egyszer láthattam, valamint a napom nagy részét munkában és távolsági buszon töltöttem, így adta magát, hogy szükség van első mobilom megvásárlására. Pár hónappal később Dris is beszerezte a magáét. Mostanra pedig elmondható, hogy a vonalas telefonra nincs szükségünk. 4 és fél éve csak mobilunk van, és nincs hiányérzetünk. Főleg, hogy már az Internet sem azon keresztül jön...

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr626819353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása