- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. június 21. - Antibaby

Megszületett a Golden Blog 100-as listája. Az az igazság, hogy alig ismerek néhányat közülük, és van pár olyan is, amelyiken már többször jártam, de egyáltalán nem volt élvezetes, így nem értem, mit keres a listán. Szavaztam most is, bár a nagy kedvenceim közül csak egyetlen egy került be, de azért 3 kategóriában sikerült kiválasztanom a favoritomat. S hála a listának, felfedeztem egy nagyon nekem való weboldalt, a közös blog kategória jelöltjét, a Pazar Cuccok-at. Azt viszont nem értem, hogy a szavazás mire van, hiszen ha jól tudom, a zsűri fogja kiválasztani a nyertest. Vagy kiosztanak közönségdíjat is?

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr316819371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása