- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. július 09. - Antibaby

Mennyire szereti az az ember felebarátait, aki szombaton reggel 9-kor kaputelefonon keresztül erőszakosan el akar velem beszélgetni Istennel kapcsolatos érzéseimről? Elhozta a Biblia üzenetét, mondja, mint valami porszívóügynök. Meg hogy szerintem eléggé törődik-e velünk az Isten mostanában. Közöltem, hogy semmiképpen sem szeretnék erről beszélgetni vele, itt, így, és most, erre nem hagyja ám abba, hanem elkezd még erőszakosabban nyomulni: "Csak nem azt mondja, hogy nem hisz Istenben?" Mire én: "Azt mondtam, hogy nem akarok erről Önnel beszélgetni!" De most komolyan, mikor csöngetek én be vadidegenekhez szombaton, hogy elmondjam nekik, mit gondolok a világról, a földönkívüli életről, vagy a lélekvándorlásról?

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr156819459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása