- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. július 18. - Antibaby

Lencsi kicsit félreértette a blogomban olvasottakat, s belinkelt magához leszbikusként. Finoman tiltakoztam. Viszont érdekességeket találtam nála:

"Toleranciatanítás kicsiknek...
Az Alyson Publications Kiadó képeskönyve 3–8 éves gyerekek számára készült a "másság iránti tolerancia” oktatására.

A mamám és a papám elváltak. 
Most valaki új van a papa házában. 
A papa és a szobatársa, Frank együtt élnek,
Együtt dolgoznak, 
Együtt esznek, 
Együtt alszanak,
Együtt borotválkoznak, 
Néha még veszekszenek is. 
De mindig kibékülnek...
A mama azt mondja, hogy a papa és Frank homoszexuális. 
Először nem tudtam, mit jelent ez, ezért a mama elmagyarázta. 
Homoszexuálisnak lenni csupán a szeretet egy másik fajtája. 
A szeretet pedig a legnagyobb boldogság. 
A papa és a szobatársa nagyon boldogok együtt, 
És én is boldog vagyok! "

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr116819507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Stevie 2011.08.26. 22:08:35

I really wish there were more arctiles like this on the web.
süti beállítások módosítása