- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. szeptember 18. - Antibaby

Összeáll a Rapülők. Minek? Könnyű lenne rámondani, hogy "elfogyott a pénz", de ami Gesztit illeti, ez az érv nyilvánvalóan nem állná meg a helyét. Úgy érzem, ő most karrierje csúcsán van, ha lehet nála egyáltalán ilyet kijelölni, hiszen mindig is ott volt. Csak más-más műfajban. Mindenesetre nem hiszem, hogy nosztalgiára van szüksége a köztudatban maradáshoz. Oké, az is lehet, hogy Geszti jó haverként nem mondott nemet, s a többieknek fogyott el a lóvé. Ezt nem tudom, Szentmihályi Gábort a Rapülők óta nem nagyon láttam, Berkes-t meg akkor vesztettem szem elől, amikor a Baby Sisters-es Évivel való kavarásokat lezárva állítólag eltűnt. Mindenki, vagy legalábbis a bulvársajtó elől. Lehet, hogy csak azzal van bajom, hogy Geszti rapülőkös arcát nem bírtam. Ma bemondták a televízióban, hogy mindenki szerette, úgyhogy én meg ideírom: én nem. Ami Gesztit illeti, le a kalappal előtte, ha a reklám szakmában elért eredményeiről, vagy ha a korábbi produkcióiról van szó: Ász c. tévéműsor, Első Emelet, gyerekszínészet, stb. Sok-sok nyilatkozata alapján nagyon értelmes, szimpatikus embernek tartom. Még az általam szintén nem kedvelt Jazz+Az sem szúrja most a szemem, egye fene. De a Rapülők... szerintem gáz. Akkor csalódtam benne egyébként, amikor tinikorom derekán Woody Allen mániában szenvedve elolvastam az összes hazánkban fellelhető szak- és ponyvairodalmat a zseninek titulált rendezőről, és rendszeresen Geszti dumáiba botlottam. Szóval Woody rendesen lop Gesztitől... csak elfelejti feltüntetni a forrást.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr316819777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jaylene 2012.01.16. 16:08:52

A pleasingly rtiaonal answer. Good to hear from you.
süti beállítások módosítása