- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. november 04. - Antibaby

Öcsikémmel tegnap a Mammutban sétálgattunk, szembe jött velünk a Viva TV-s Kristóf. Én nagyon bírom a srácot, a tesóm viszont rögtön elkezdte mondogatni, hogy ilyen buzis, meg olyan buzis. Nem szeretem, ha ezt a szót használja, úgyhogy meg is ragadtam az alkalmat, hogy kicsit hassak az értékítéletére. Pár perc alatt sikerült meggyőznöm róla, hogy Kristóf nem buzi, maximum meleg lehetne, de szerintem inkább csak metroszexuális. Ma reggel, ébredés után jött az SMS, amely szerint olvassak ma híreket. Sosem fogom megtudni, hogyan sikerült az öcsémnek egyetlen éjszaka alatt elintéznie, hogy a sajtó az ő igazát hozza címlapon. De azt azért még egyszer, ismétlés a tudás anyja ugyanis: nem buzi, hanem meleg. :) Fura, de ez esetben nem működött jól a szimatom. Felesleges mondanom, ugye, hogy ettől csak szimpibb lett?
Kristóf egyébként sok tekintetben afféle etalon-kezdemény... Próbáltam jó képeket keresni róla, a tv-ben általában tök jól néz ki, fasza ruhákat hord, úgyhogy nem alaptalanul feltételeztem, hogy a neten bőven találok róla dög képeket. Nos, alig valami. Végül ez a kettő élte meg a linkelést.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr766819985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása