- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. január 29. - Antibaby

A Schrödinger macskája címet viselő, Tilos Rádiós blogban találtam egy videoklipet, elsőre borzalmas, meg másodikra is, de épp ezért biztos nagy siker lesz. Schrödingerék szerint a klipben szereplő Boondie (már önmagában ez is annyira gaggyant, hogy könnyesre kell röhögni magunkat) Kozsó helyére pályázik, de én ezzel vitatkoznék. Egyrészt Kozsó célközönsége simán elbír még egy ilyet anélkül, hogy régi kedvencüket szőnyeg alá kellene seperniük, másrészt szerintem Boondie inkább rappel, és lóvét villant, amivel tudatosan betölteni kívánja az eddig valóban üres Ungarische Snoop Dogg pozíciót. Bunda, riszacsajok, sportverda, és smukk, low budget-ből. Miután én Dopeman és hasonló jelenségek sikerét sem értem, nem tenném a fejem rá, hogy Boondie nem lesz gigasztár pillanatok alatt. De azért reménykedem.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr456820293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása