- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. március 22. - Antibaby

Naná, hogy az a nap a leghosszabb, amelyik előtt mindössze 2 órát aludtam. Naná! Reggel angol óra, este pszichodoki. Nem hipnotizáltunk, tudtam előre, hogy a "hogy van?" kérdésre ki fog buggyanni belőlem, ami tegnap este óta piszkál. Így is lett, elmeséltem a műsort röviden, aztán vázoltam neki azt a helyzetet, amikor kétszer is feltette ugyanazt a kérdést a műsorvezető, és én döbbenten bámultam magam elé. A hangból nem derül ki, talán még vihogtam is egyet, de olyan szinten mélyre hatolt a kérdés, hogy tényleg kidülledt szemekkel néztem rá. Nem is értem, hogy érez rá ilyesmire a srác. Hogy visszatérjek egy tegnapi kérdésére, most tényleg zavar egy kicsit, hogy ki van terítve előtte a lelkem. Mit tudhat? Mit sejthet?
Mindent megosztottam a pszichodokival, és egy 50 perces sírás lett a vége. Amit mondott, az ugyanis nagyon nem esett jól. Nem az bántott, hogy ő ezt mondja, hanem hogy a srác is ugyanazt gondolja rólam, amit. Jaj, annyira sajnálom, de már könyékig turkálunk a "tabu" feliratú dobozban, s nem folytathatom.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr966820449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása