- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. április 27. - Antibaby

Riennel nem jött össze a találkozó. Én mondtam le, mert nem végeztem időben a munkámmal. Lehet, hogy lassan sztahanovista leszek, időnként úgy érzem, amíg van feladat, nem tudok hazamenni. Na, mindegy, azért nem akarok füllenteni, végülis olyan nagyon gyakran nem túlórázom, hogy erre felvágjak. Mindenesetre Rien jegelve.
Éjjel altatóval aludtam, mert amióta elkezdtük a hipnoterápiát, rémekkel álmodom, forgolódom egész éjjel, és úgy ébredek, mintha egész éjjel kocsmáztam volna. Valaki ajánlotta, hogy használjak gyógynövényekből készült nyugtatót, ami teljesen természetes összetevőkből áll, nem túl erős, és jól alszik tőle az ember. Hát, első éjjel bevált. Nem is tudom, mikor éreztem magam ilyen jól utoljára. A betegtájékoztatóban az szerepel, hogy reggel azért érdemes bevenni, mert segíti a koncentrációt a napi feladatok elvégzésében, este pedig azért, mert nyugodt, mély alvást biztosít. Csak azt tudnám, honnan tudja a tabletta, hogy reggel van, vagy este. ;-)

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr716820535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása