- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. június 11. - Antibaby

Nyolc óránál is többet beszélgettünk az ex-szel, közben séta, evés, ivás. Ha össze kell foglalnom röviden: szerintem jól sikerült. A lehető legkülönbözőbb témák kerültek szóba, a napszemüvegektől a kapcsolatunk során elkövetett hibákig mindent átbeszéltünk. Közben mégsem mindent, úgy érzem, még 100 órányi dumálnivaló maradt. Nagyon örülök, hogy a történtek után ilyen normálisan tudunk kommunikálni. Ennél többet most nem szeretnék írni róla.
Ami Drist illeti, változó volt a reakciója. Elkövettem azt, hogy mivel a komolyabb, fontosabb beszélgetések alatt ki szoktam kapcsolni a telefonomat, most sem voltam elérhető. Rohantak az órák, s közben este lett, Dris pedig nagyon aggódott, hogy vajon hol vagyok, élek-e még. Amikor hazaértem, meglehetősen dühösnek tűnt emiatt. Elismertem, hogy hibát követtem el, de azért a közel 1 napos duzzogás, ami következett, talán túlzás. Mindegy, ezt megbeszéljük magunk közt.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr516820673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása