- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. július 03. - Antibaby

Nem értem a történéseket. Pénteken Ex-szel elmentünk vásárolni, kaját, ruhát, hátizsákot. Nagyon meghitt volt. Az első együttvásárlásunk. Este evett először a főztömből, ízlett neki. (Másnap este egy másik étel szintén, még repetázott is.) Kaptam tőle ajándékba egy headset-et a telefonomhoz. Arra is először volt módunk, hogy egymás karjában ébredjünk szombaton, nem óracsörgésre, hanem csak úgy, belefáradva az alvásba. Összebújás, séta, mozi, és megint este lett. Nem mondom, időnként vitatkozunk dolgokon, illetve felesleges, céltalan szópárbaj alakul ki köztünk, derült égből villámcsapás jelleggel. Mindketten makacs, kötekedő emberek vagyunk, egymás társaságában ez időnként hatványozódik. A mozi után haza akart menni, mert szerinte eltávolodtunk egymástól, mivel én sírtam a filmen, ami egy szerelmespár szakításáról és szenvedéseiről szól, s úgy érezte, ez nem neki, inkább Drisnek szól. Nem tudom, szerintem én mindenen sírok, nem éreztem az említett eltávolodást. Végül szerencsére nem ment haza, így megint a karjaiban aludhattam, másnap mellette ébredhettem. Néztem, ahogy alszik a párnán, nagyon tetszik az ilyesmi, olyan hangulatos... Azt hiszem, akkor, ébredés után kellett volna elválnunk. Talán túl sok volt az együtt töltött idő, talán még korai volt ennyit együtt lenni. Nem tudom. Mindenesetre egyik pillanatról a másikra összekaptunk, sírtam, ő ezzel nem tudott mit kezdeni, aztán kicsit nevetett is rajta, amitől meg én még idegesebb lettem... szóval vasárnap kora délutánra romokba hevert minden. Nem akarom, hogy így legyen. Kimondta, hogy gyakran merül fel benne a kérdés, mit is keres itt, velem. Hm, ez meglehetősen elkent. Úgy rántottam elő Drist, mint valami drogot. Nem hívogatom naponta, de most tudtam, hogy beszélnem kell vele. Szerencsére mindenféle erőlködés nélkül épp olyan hangulatban tudtunk kommunikálni, ahogy kellett. Igazi baráti beszélgetés volt, meghallgatott. Nem a múltunkról szólt, hanem az én és az ő külön bejáratú problémáiról. Még a végén barátok leszünk, pedig annyira megbeszéltük, hogy nem...

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr726820723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

43055 2006.07.03. 09:32:19

Szerintem csak kell egy kis idő, hogy összecsiszolódjatok. Még mindkettőtöknek új ez a helyzet, és csak meg kell szoknotok egymást. Idővel összerázódtok. :) Gabi

Panni 2006.07.03. 16:12:37

Sorry, hogy beleszólok, de szerintem pedig először ahhoz kell idő, hogy két ember feldolgozzon egy szakítást és csak utána kezdjen bele egy újba, mert addig nem lesz elég érett rá. Tisztába kell jönnie magával mindenkinek. Nem jó átnyergelni egyik lóról a másikra. Bocsánat az otromba hasonlításért, de nem tudtam máshogy leírni.

kadarm 2006.07.03. 22:05:36

szerintem meg nagyon fiatal vagy és túl sokat vársz túl hamar, de nagyon édesen és lelkesen teszed ezt:)))

2582 2006.07.04. 10:07:00

Fiatal??? Mihez?

kadarm 2006.07.04. 21:02:24

az élethez:) persze nem mindenki változik meg, öregszik, de te szinte tini módjára elemzed az érzelmeid, és ez nagyon bájos.

22669 2006.07.05. 22:36:19

Neked drukkolok.:)) Nagyon megérintett amiket írtál és nagyon bátor vagy. A blográdióban Mester Tamásért meg külön köszönet.:)) Nem mintha nem hallgathatnám egyébként.:)

yfpkynmvxr 2010.04.16. 12:57:55

uC0rQU cjzjamnhamgj, [url=http://mhkjhergnvgr.com/]mhkjhergnvgr[/url], [link=http://lgjurrddkocg.com/]lgjurrddkocg[/link], http://ijyggjrjuaii.com/
süti beállítások módosítása