- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. július 07. - Antibaby

Eszméletlen furcsa ez az egyedül élés. Vannak jó dolgok. Pl. ha valamit a helyére teszek, ott is marad. Rossz dolog, hogy nekem kell porszívózni, és nincs, aki megmossa a hátam. A minap a takarítósszekrény teljes tartalma rám borult, úgy nézhettem ki, mint valami burleszk csetlő-botló főszereplője, két kézzel próbáltam kb. 10 felém zuhanó bizbaszt elhárítani. Felmosófa, partvis, ruhaszárító, vasalóasztal, porszívó merev és hajlékony csöve, tollporoló, stb. A másik, hogy kimentem a folyosóra leolvasni a villanyórát, amit rendszerint Dris szokott megtenni. Megláttam a négy lakás négy óráját, és elröhögtem magam. Mind tök egyforma, semmi jelölés rajta, s nekem fogalmam sem volt, melyik a miénk. Aztán persze kinyomoztam, de én eddig nem is sejtettem, hogy ennyi dologgal nem foglalkoztam.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr206820733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mohikan 2006.07.08. 21:33:38

a legnagyobb gond az, hogy egy idő után nagyon megszokod, a hátrányai ellenére...

mohikan 2006.07.08. 21:34:15

mesmeg: szép estét.

Dris 2006.07.12. 11:21:28

Azt hogy érted , hogy a "miénk"? :))

wovbagger 2006.07.14. 16:32:15

nincs semmi baj az egyedül éléssel. csöndes, nyugodt, meghitt, mindig tudom, mit gondolok.
süti beállítások módosítása