- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. november 13. - Antibaby

Azt bírom az életemben, hogy mindig történik valami váratlan. Bizonyára véletlen, hogy az elmúlt 7-8 napban három is, és mind pasival függ össze.
1: Az a kollega, akivel egy kolleganőm próbált összeboronálni, háromszor találkoztam vele, de végül úgy láttuk, ez csak barátság lehet, most mégis érdeklődni kezdett irántam máshogy is. Bírom ezt a pasidumát, ami így harminc év körül lesz kedvencük: "Kötött kapcsolatba nem tudnék most belemenni, nem miattad, hanem miattam. De szexnél azért jóval több lenne". Mosolyogtam egyet, jól esett, s ezek szerint nem éreztem rosszul, hogy flörtöl velem, de az igazat megvallva én erre most nem vagyok nyitott. "Nem miatta, miattam." Haha.
2: Egy másik srác, szintén a cégnél, kb. egy éve nyomul rám. A baj az, hogy még annyira sem szimpatikus, hogy időnként beszélgessek vele. Én már csak "pedálosnak" hívom, s nem azért, mert szeretem leszólni és kigúnyolni azokat, akiknek tetszem. De ez a srác már túlmegy a határokon. Levakarhatatlannak tűnik, nem veszi észre magát, pedig elég egyértelmű jeleket küldök, hogy nem érdekel. A múlt héten rám erőltetett egy közös kávézást a munkahelyi kiskonyhában, s közben szóbelileg viselkedett tolakodóan. Minden tisztességes módszerrel a tudtára adtam, nem vágyom erre, de nem veszi a lapot. Két sima módszer van: azt hazudni, hogy van pasim, vagy baromi határozottan elküldeni a fenébe, de amikor már eljut ide az ügy, kellemetlenül érzem magam. Hazudnom kell és "bunkónak" lennem egy olyan miatt, aki soha nem érdekelt? Ezeket csak olyanokért teszem meg, akiket nagyon szeretek.
3: A slusszpoén. Vasárnap délelőtt (majdnem reggelt írtam) ébredés után látom, Béla, akivel másfél éve megszakadt a kapcsolatom, azzal töltötte szombat hajnalban az időt, hogy nekem írjon e-mailt. Tetszenek neki a fotóim az iwiwen (én ezt nem tudom viszonozni neki), régóta nem látott, és meséljek, mi újság. Pfff. Ez valóban meglepett. Röviden visszaírtam, de nem fér a fejembe, ez most hogy jött neki, szombat hajnali 4-kor.
Amúgy pedig üzenem, a magánéletem most egyáltalán nem zűrös, határozottan tudom, mit szeretnék. A lehetetlent. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr686820975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

phr 2006.11.13. 13:52:49

értsétek meg már ti nők, ez a "miattam" szófordulat egyáltalán nem csak duma a habokra. vérkomolyan gondoljuk :D

2582 2006.11.13. 16:28:25

Az lehet. Csak túl sokan. :)

krisz 2006.11.14. 19:14:31

legalbb szintk...:) 18 vagyok s bizakod. ;)

kriszti 2006.11.17. 15:37:49

jaj, mi tortent? kimaradtak az omagyar betuk? szóval : legalabb oszinték...:) 18 vagyok es bizakodo. :)hatha igy jo lesz...

Jeslyn 2011.08.26. 11:14:37

Yup, that sohlud defo do the trick!
süti beállítások módosítása