- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. november 18. - Antibaby

Amilyen váratlanul törnek rám azok az idők, amikor levert vagyok, fáradt és semmihez sincs kedvem, ugyanolyan hirtelen jön el a semmiből egy óriási energiabomba, amitől szárnyal a fantáziám, ezer dolgot csinálnék egyszerre, új témák kezdenek foglalkoztatni. Közben a szívemnek kedves emberektől pozitív visszajelzéseket kapok, s kiegyensúlyozottabbnak érzem magam. A masszőröm szokásos kérdésére, amellyel hogylétem felől érdeklődik, most rávágtam, remekül vagyok. Én lepődtem meg leginkább ezen a válaszon.
Többet próbálok aludni, tudok nemet és igent mondani, mindkettőt a megfelelő pillanatban. Komolyabban tudom venni az angol óráimat, remélem, ez a teljesítményemen is látszik. A munkámat pedig ismét teljes erőbedobással végzem. Vásároltam néhány új cuccot, más stílusúakat, mint amiket eddig hordtam, de azért azokkal kompatibiliseket. Ez mind-mind örömöt jelent. Szóval a helyzethez képest kimondottan jól vagyok. (Egyedül Drisért aggódom.)

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr686820983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Darnesha 2011.07.04. 01:01:54

I'm out of league here. Too much brain power on disalpy!

Jorja 2011.07.04. 21:15:24

You got to push it—this essneital info that is!
süti beállítások módosítása