- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. november 24. - Antibaby

Megnéztem a Sneaker Pimps világutazó tornacsuka-kiállítást a Merlinben. Jobbra számítottam, de voltak érdekes és szép darabok (általában nem egyszerre). A kiállítás maga elég béna, az egyik cipőre pl. rátoltak egy álló hamutartót, s a tárlat nagy része úgy közelíthető meg, hogy keresztül mászol egy rakás békésen kávézgat(ni próbál)ó fiatalon. Az volt az érzésem, hogy inkább művészieskedő, street art-túladagolásban szenvedő, ló túlsó oldalára többszörösen áteső "műveket" pakoltak ki, a túlzást is túlzásba vitték. Én legalábbis jobban szeretem a letisztultabb, finomabb darabokat, amin nem azt értem, hogy ne legyen mintás vagy színes, hanem hogy ne legyen összetákolt, gagyi. Azért a cipők negyede-ötöde megragadott. Ma volt az utolsó nap, úgyhogy aki lemaradt, csak fotókkal tudja pótolni: 1, 2, 3, 4, 5 (folyt. fényérzékenynél)
(Köszönöm a kutyaszerzéssel kapcsolatos e-maileket, linkeket, tapasztalataitok leírását, aranyosak vagytok, de félreértitek, nem tervezem, hogy kutyát vennék magamhoz mostanában.)

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr26821001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

43055 2006.11.25. 08:56:16

Viszont, ha majd akarsz, már el vagy látva tanácsokkal. Ezt nevezem én előrelátásnak. :)

krisz 2006.11.25. 11:57:30

Amúgy roppant okos módon tudok tanácsokat osztogatni én is, de ha a saját helyzetemre gondolok, elapad a kreativitás..Piszkosul szeretnék egy kutyát, de én is lakásban élek, Kicsiben. Ráadásul amit a saját területemnek mondhatok belőle, az egyetlen szoba. A legjobb pedig az, h útálom az ölebeket, mindig egy újfundlandit szerettem volna... ^-^

Dina 2012.01.16. 03:45:46

It's ralely great that people are sharing this information.

Biana 2012.01.18. 04:23:54

Please teach the rest of these intenert hooligans how to write and research!
süti beállítások módosítása