- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. december 06. - Antibaby
Enyhe szexhiányom van. A moziban égnek meredő "testrészeknek" látom a falilámpákat, feszes popsinak két felnagyított szőlőszemet. Ok nélkülinek tűnő feszültség uralkodik rajtam, ami épp Mikulás reggelére hágott tetőfokára. Beszáll mellém egy 45 körüli nő a liftbe, korán reggel, éhgyomorra, kávé előtt. Bazsalyog. Nyájaskodva kérdezi, naaaa, mit hozott a Télapó? Szerencsére a pofimat nem csípkedi meg. Én meg általában előbb beszélek, mint gondolkodnék, úgyhogy mégcsak nem is viszontnyájasan szólok vissza: Egyedül élek, 30 éves vagyok, és nem hiszek a Télapóban. Asszem, nem tettem oda a végére, hogy "bazze". Aztán 9 órára rájöttem, én vagyok a társadalmon kívüli, mert Tünci-müncitől Icu-micuig mindenki odacsempészett valami kis kütyü-mütyüt az íróasztalomra.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr216821027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

39492 2006.12.07. 07:11:03

muhaha, úgy felvillanyoztál így kora reggel. ne haragudj, de szeretem ezt.
süti beállítások módosítása