- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2006. december 09. - Antibaby
Tegye fel a kezét, aki tudta, Brad Pitt multitálentum! Nem, szerencsére nem lemezt ad ki, s nem is ír mesekönyvet karácsonyra. Viszont nagyon ott van a design világában. Na jó, ezt azért sejtettem. Egyszer azt olvastam, hogy Jennifer Aniston remek ízlése, finom öltözködése is Bradnek köszönhető, vagyis ő teremtette meg a divatikon Anistont. Azok után, hogy megtudtam, közös házukat (javítottam a linket!, s Vera küldött egy másikat, ahol további Brad-házak és egyebek találhatóak) is Brad Pitt tervezte, kívül s belül (fincsi*), valamint designerként ügyködik az ékszerek világában is, már nem tűnik hihetetlennek az előző teória sem. Sajnos csak ezekről a csapágyszerű gyűrűkről találtam fotót, pedig az szebb, amit Jennek tervezett az eljegyzésükre, vagy az esküvőre, nem tudom pontosan. Megjegyzem (rosszmájú vagyok, tudom), Angelina Jolie küllemével is kezdhetne valamit, bár megértem, ha jobban lefoglalják a gyerekek és az afrikai éhezők.
* Jé,
ez nem ugyanaz a kégli?

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr916821033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása