- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2007. január 01. - Antibaby

Először is: BÚÉK mindenkinek!
Aztán: Ha igaz, hogy egész évben azt fogjuk csinálni, amit az év első napját, háááát, akkor meg leszek lőve. Az éjfélt követően ugyanis csupa olyan dolgot tettem, amit nem szeretnék túl gyakran. Megettem 1, azaz egy darab virslit, amitől aztán rettenetesen fájt a hasam. Megkíséreltem megnézni Madonna koncertjét, de Ex folyamatosan fikázta, így nem tudtam igazán élvezni. Majd közös megegyezéssel úgy döntöttünk, fogyasztunk némi alkoholt, pedig egyikünk sem soha, de most játszásiból. Ebből az lett, hogy Ex fél pohár után majdnem elaludt, minden erejével az ébrenmaradásáért küzdött, én meg új tapasztalattal lettem gazdagabb: ha a jókedv és a viszonylagos gátlástalanság megvan, nem érdemes újra tölteni. (Bizonygattam, hogy berúgtam, s tényleg nem éreztem már jól magam, de Ex nem hitte el, állítólag kívülről semmi nem látszott rajtam.) Hajnali 4-kor végül mindketten elaludtunk. Ébredés után, délután meg sikerült úgy kielemeznünk a kapcsolatunkat, hogy zombiszerűre sírtam a fejem. Holnap megyek először dolgozni, másfél hét szabadság után, feldagadt szemekkel. Senki sem mossa le rólam, hogy pihenés helyett széthajtottam magam.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr106821097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

4651 2007.01.01. 20:55:04

Nekem délig fejedelmi napom volt. Aztán elváltunk és egyre rosszabb lett. Gyermek lázasan jött haza. Teljes a nyűg és a fájdalom.

bahha 2007.01.02. 10:22:21

édes ez az iszákos estéd :)

2582 2007.01.02. 15:39:02

Jól jegyezd meg, ilyet sem hallasz rólam egy ideig...
süti beállítások módosítása