- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2007. február 04. - Antibaby

Nem gyakran szoktam a politikáról írni, most is csak érintőlegesen... mert egyszerűen nem értem, mi zajlik az országunkban. Mármint értem, csak furcsán nézek rájuk, mindkét oldalra már egy ideje. Mintha mind elmebeteg lenne, olyan érzésem van. Itt állok a kis magánvéleményemmel, a kis nézeteimmel, és nincs jelentkező, aki képviselni szeretné őket.
Ugyanakkor van egy, egyetlen egy politikus, akit nagyon kedvelek. Még nem okozott csalódást, a mai eltorzult helyzetben is azt mondja, amit én is gondolok, és amit attól a párttól várnék, amelyiknek a neve mellé rendszeresen odateszem az X-et. De a párt nem, ők már nem hűek elveikhez, csak ez az egy ember maradt következetes. Az ellentábor szerint biztos nem, de ez törvényszerű. Már hetek óta szeretném ezt idebiggyeszteni, jó titokzatosan, név nélkül. Most a véletlen folytán szembe is találkoztam ezzel az emberrel. Az utcánkban állt a pirosnál, mármint ült, a gyönyörű Saab-jában, egy szintén gyönyörű, méregdrága öltönyben, s ahogy elhaladtam előtte, hosszan összeakadt a tekintetünk. Rámosolyogtam, visszamosolygott. Nem úgy, ahogy egyszer egy másik politikus, cukrosbácsi-nézéssel, hanem kimondottan őszinte, nyílt volt a tekintete. Ő az utolsó ember a mai politikában, akiben még hiszek. Lehet, hogy naív vagyok?

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr696821205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

51943 2007.02.04. 21:21:51

Őszinte politikus? Paradoxon. :)

11173 2007.02.04. 21:55:00

Az ember hű maradt elveihez. A párt nem maradt hű elveihez. Az ember a párt tagja. Az ember sem maradt hű elveihez. Ez így ellentmondás. Ettől persze még lehet szimpatikus figura.

2582 2007.02.04. 23:22:26

Akár párjával is szembemenős "figura". Lehet, hogy tévedek. De ilyennek látom. Na de mostmár nem mondok többet.
süti beállítások módosítása