- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2007. február 10. - Antibaby

Amikor októberben egyszer csak kitette a szűrömet a pszichológusom, elég furán néztem rá. Nem értettem, miért ráz le, ha még annyi mindenre ki sem tértünk. Kérdezgettem, azért felhívhatom-e, ha valami nagyobb baj van, de azt mondta, ne. Meg voltam döbbenve, de nem úgy adta elő, hogy fel legyek háborodva a bánásmódon, csak nagyon határozott volt. S te jó ég, most érzem, miért csinálta ezt. Hihetetlen, de nincs igazán problémám. Oké, szétesik körülöttem a lakás, be kell osztanom a pénzt, és hasonlók, de megszűnt az a folyamatos idegesség, ami bennem volt egész eddigi életem során. S egyenesbe jöttem magammal. A változás leginkább abban vehető észre, hogy egyszerűen odaállok mások elé, és belemondom a szemükbe, mit gondolok, különösebb agonizálás nélkül. Tudom, mit akarok, vagy legalábbis mit nem, s ezt ki is tudom fejezni. Elmondtam Exnek is, mindent, ami bennem volt, a kollegáimnak, akárkinek, de nem csak negatívumok terén működik, simán előfordul olyan, hogy egyenesen megmondom egy szinte ismeretlen srácnak, hogy szép a szeme, jók a képei, helyes a mosolya... Ebből mi lesz!?

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr66821227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

13558 2007.02.10. 14:08:19

Hát szerintem ebből csak jó dolgok fognak kisülni. Sokkal jobb mindent egyenesen kimondani és határozottnak lenni :)

2582 2007.02.10. 14:34:48

Csalafinta postra csalafinta, kétértelmű comment. :)

frikille 2007.02.10. 14:40:48

:) nem is kétértelmű... nyíltan állást foglalok az egyenes beszéd mellett :)

2582 2007.02.10. 14:53:07

:)))))))))) Helyes.

Kata 2007.02.16. 11:27:58

Nem mindig jó az egyenes beszéd, ezt már megtanultam a saját káromon. Persze, akkor Neked magadnak könnyebb, mert nem emészted magad, hanem levezeted az indulatokat, de ezzel másoknak sokat árthatsz...
süti beállítások módosítása