- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2007. március 17. - Antibaby
Ma este 22 órakor adja a Duna TV Woody Allen Csak az a szex című filmjét. Sok helyen olvasom, s több ismerősömtől hallottam már, hogy nem tartja jónak, sőt, szerinte unalmas, de én már egy csomószor láttam, és mindig nagyon tetszett. Lehet, hogy nem az egész, hanem az a jó pár ütős jelenet... "Csinos az mondjuk pont nem vagyok, inkább tehén." Mennyit nevettem ezen! Christina Ricci nagyon jó a szerepre, pedig egyébként nem is szeretem. Mint ahogy Jason Biggs-et sem. Fogalmam sincs, Woody Allen hogy ismerheti ilyen jól a fiatal csajok dolgait, hiszen még én, fiatal csaj is, a film közben jöttem rá, jéééé, pont ilyen szoktam lenni. Persze azért a fiúk is megkapják.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr816821345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása