- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2007. március 19. - Antibaby
Egy rossz poén, amibe belecsörög egy rossz hír + PMS = egy tábla elfogyasztott csokoládé
Perverz állat vagyok. Ma nem jön haza, én meg belebújtam a pizsinadrágjába, s abban flangálok egész este. Remélem, amikor én nem vagyok itthon...

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr96821355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LÁri 2007.03.20. 13:14:42

Azt hittem, csak én csinálok ilyen furcsaságokat :o)
süti beállítások módosítása