- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2007. március 24. - Antibaby
Kezd agyamra menni a freeblog bejegyzésszerkesztője. Akárhogy próbálok pofát adni a postnak, ugyanazok a szerkesztési "parancsok" mindig mást eredményt adnak. Ráadásul máshogy jelenik meg Firefoxban (ott többnyire összevissza), mint IE-ben, én meg szeretem a rendezettséget, vagy legalábbis azt, ha én dönthetem el, hogy káosz legyen vagy ne. Nem értem, nem látom a logikát, hogy ha hétfőn az Enter és a Shift+Enter közöt van különbség, kedden miért nincs.

4
 

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr296821371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása