- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2007. március 25. - Antibaby

Hát ez tök jól sikerült! Megtörtént, elvittem a kedvest a családomhoz. Mindenki készült. Ők nagyon várták, én meg azzal hangolódtam rá, hogy nem pörgettem rá magam már előre, mi lesz. Feszültségmentesen, hatalmas röhögésekkel telt el a délután. Frikille mindenkinek nagyon tetszik, a tesóm már közös nyaralásra buzdít, frik is mondta, elmehetnénk együtt kávézni időnként. Örülök. Nagyon örülök. Ami pedig Anyut illeti, már attól boldog lennék, ha legalább annyira békességben élnénk, hogy a páromra jó szemmel nézne. Ez most megvalósulni látszik. Lekopogtam.

3

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr276821381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása