- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2007. április 17. - Antibaby
1. Egy igazi férfi tud sírni. S ha észreveszem, hogy tud, az engem megnyugtat.
2. Igaza van Carrie Bradshaw-nak, post-it-on szakítani irdatlan bunkóság. De post-it-on szerelmet vallani romantikus.
praktikus

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr326821481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Otto Motor 2007.04.19. 09:37:51

Habár ritkán tévedek ide és akkor sem találok itt semmi érdekeset :) engem ez a blog erősen emlékeztet a Szex és New York című filmsorozatra. Ezt inkább negatívumként értékelem, mint pozitívumként. Egyszerűen a filmben sem értettem, hogy lehetnek idős emberek ennyire felelőtlenek, "komoly" terveket és főleg "komoly" tetteket nélkülözőek. De ezek szerint ez nem egyedülálló jelenség, és nem véletlenül csinálták a filmet. Habár az összeesküvéselmélet gyártók szerint a filmekkel és egyéb más úton manipulálják az embereket, mégha azok nem is tudnak róla. Szerintem nem kell őket annyira manipulálni. Egyszerűen gondolom a legtöbben megvan a hajlam és ezeket a hajlamokat különböző eszközökkel igyekeznek kiszolgálni. Ezt az antibaby nevet még nem sikerült megfejtenem. Először azt gondoltam, hogy arra akar utalni, hogy a mai médiában sugárzott képnek ellentmondó nőt takar, aki felelősségteljesen gondolkodik, "komoly" életet él. De úgy érzem, hogy ez nem igaz, csak szeretne olyan lenni, de közben pontosan a televízióban is megjelenő nőpéldánnyt testesíti meg. Igaz nem a Viva Tv-s kiscsajokat, hanem a rendszerváltás után felnevelkedett kiscsajokból lett "megtévesztett" nőket. Remélem ez azért még nem általános, ezért az antibaby szó talán találó is de csak negatív értelemben. Természetesen nem ehet minden ember egyforma, de szerintem ez azért már "súlyosan befolyásolt" eset. Aki inkább költ étteremre mint a saját lakásának a karbantartására, az tényleg felelőtlen. Mindennek ellenére nem hülye emberről lehet szó. Még "csak" 30 éves. Remélhetőleg "happy end" lesz a vége, de azért az élet ennél sokkal egyszerűbb. Ja és egy idős kismama látványa az elég siralmas tud lenni. Feltételezem, hogy ami ebben van írva akkor igaz, ha nem, akkor sürgősen be kellene fejezni a "népbutító tevékenységet":)

hp 2007.04.19. 10:40:34

huh ez kemeny volt, nekem is fajt, mert igaznak es talalonak erzem otto beirasat. de azert Antibaby ezt vedd epito kritikanak. hasznos, ha kapunk visszajelzeseket kivulalloktol. es ha az eppen negativ, akkor van min dolgoznunk. en neha lepodok meg a bejegyzeseiden, most eppen lehangolodtam, hogy idiota tv musorokat ajanlasz a "nepnek". ne hagyd, hogy manipulaljanak. torekedj arra, hogy megtalald sajat egyenisegedet, magadat, az utadat. de ehhez eloszor is dobd ki a tv-det!

2582 2007.04.19. 12:38:11

:) Én nem érzem igaznak és találónak. Reagálhatnék mondatonként, de nem látom értelmét. Hasonló kritikát már kaptam, úgyhogy nem vagyok meglepődve. Kimondottan örülök, hogy ez most nem anyázós stílusban hangzott el. Azt viszont nem értem, ha valakinek nem tetszik egy blog, miért olvassa, s hogy lehet ennyire képben. Azt sem értem, miért gondolja valaki, hogy egy blog alapján megítélheti egy másik ember életének "értelmét". Egyáltalán hol van lefektetve, milyen az értelmes élet? S mennyi minden kimarad egy blogból: a munkám, a magánéletnek azok a részei, amikről vagy nem szeretnék vitát nyitni, vagy azért nem írom le, mert a másikat bántaná, abszolút én döntöm el, miről írok és miről nem. Rengeteg dolog kimarad ám. A blog csak egy blog, ne vegyétek már olyan komolyan! :) S nekem is megvan a véleményem arról, aki egy másik embernek azt mondja: a te életed értelmetlen és felelőtlen. Bocs, de erre az egészre tényleg az a három smiley volt a megfelelő válasz. :)

Otto Motor 2007.04.19. 13:35:59

Hello hello:)! Nem olvasom rendszeresen a blogot, de igazából nem nehéz átlátni.:) Oldalakat tudnék írni, hogy milyen az értelmes élet, de nem akarok vitatkozni, mert az engem nem tölt el örömmel. :) Amit leírtam az nekem így jött át a blogból. Nem elég felelősségteljesnek lenni, annak is kell látszani:). Most egy csomó mindent kitöröltem innen, nehogy félre legyek értve:).

Otto Motor 2007.04.19. 13:39:14

Ja és látod, nem csak én éreztem így, hanem a következő hozzászóló is.

hp 2007.04.19. 14:04:12

megmondom oszinten, nekem sem nehez atlatni a blogot, es tenyleg remelem, nem fedi teljesen az eletedet, gondolataidat. egyebkent minden blogger ezt mondja. valojaban, ami kimarad az egy sor negativum, tevedes, hibazas, mert divat a kifele vetiteni es kellemetlen, ha az valami negativ tortenet. igazabol azert olvasom, mert nem ertem. azt nem ertem, hogy divat a neten valo benyalas egymasnak vagy en vagyok a negativ ember, ha hozzaszolok neha a nem eppen pozitiv meglatasaimmal. orulok azert, hogy kiallsz magad mellett. de szerintem ennek a kritikanak orulhetsz es elgondolkodhatnal rajta. en nem mertem volna megirni, pedig hasonlo a velemenyem.

hp 2007.04.19. 14:22:27

Otto, nem birom ki, ugyhogy mondom. egy 30 eves not nem kellene azert elitelni, mert nem ugy alakult az elete, hogy ferje van es gyerekeket nevel. ez nem biztos, hogy rajta mult, masreszt lehet, hogy az a no igy erzi jol magat. persze lehet, hogy nem, de akkor sem tehet mast, tehat inkabb jol erzi magat...

4651 2007.04.19. 15:28:52

Nem találok szavakat, biztos mert buta vagyok. Én sem vitatkozom mondatról mondatra, mert nem éri meg. A "Ja és egy idős kismama látványa az elég siralmas tud lenni." mondatnál adtam fel. Ez tökéletesen jellemzi a korlátolságot.

2582 2007.04.19. 15:36:39

Te jó ég! Ennyit a gyermektelen 30 éves nő témához. Ana, kösz. Az idős kismamát nem is értettem. Se idős nem vagyok, se kismama. Amúgy meg külsőm és lelkem is kb. 24-25, és a blog "könnyű átláthatósága" ellenére nem vagyok gyerekellenes szingli, sem úgy maradt, szerencsétlen, senkinek sem kellő vénlány. Ebből az egészből azt a tanulságot tudom levonni, amit a majdnem 2 és fél éve létező blogom indulásakor is. Nem azt, hogy az életem értelmetlen, hanem hogy a blogom sokak számára félreérthető vagy totálisan értelmezhetetlen. Ezért nem lepődtem meg a véleményen, s azon sem, hogy rögtön volt, aki helyeselt. A vélemények, amelyek hozzám a kezdetek óta eljutnak, meglehetősen szélsőségesek. Éppúgy megosztja az embereket a blogom, ahogy a való életben is vagy nagyon szeretnek, vagy nagyon nem szeretnek. A blog létezése óta kaptam néhány bírálatot, sok dicséretet, s olyan e-maileket, amelyeken meghatódtam. Hívtak rádióműsorba, szerepeltettek nem egyszer újságban, s az olvasóim közt több olyan személy is van, akiknek a figyelme nagyon-nagyon megtisztelő. Akik talán többet látnak bennem, mint egy libát, aki a tévé előtt ül (mekkora tévedés) és éttermekben nyomja el a pénzét. A blogban megosztott gondolataimnak (vannak nekem olyanok) köszönhetem a páromat, s néhány kedves ismerőst. Ez a műfaj olyan, hogy mindenki írja, amit jónak lát. Nem napilap, nem kell megfelelni az olvasóknak, nem kell megnyerni a reklámozókat, csak önmagunkat adni. Minden blog másról szól. Én azt választottam, hogy a nyomorúságomat, a hibáimat, és a boldogságomat is kiterítem, ami persze sokkal több támadási felületet ad, mintha a tengerimalacom táplálkozási szokásairól írnék. Azzal sosem számolok, hogy van, aki kiragad két apróságot, egymás mellé teszi, és lufit fúj belőle, ráadásul az egész életemet leszólva vele. De ez van, ez is egy (kettő, sok) vélemény. Ha már az értelmes életről beszéltünk: én is úgy gondolom, nincs értelmetlenebb dolog értelmetlennek tartott blogok olvasásánál. Ha szenvedés, ne erőltessétek, tényleg!

Otto Motor 2007.04.19. 15:52:38

Szerencsére van időm. :) De tényleg, ha valaki idős és kismama, az természetesen nem rossz, sőt legyen mindenkinek gyereke aki szeretné. És ha vki csak "idős" korában tud szülni azzal sincs baj. Azzal van a baj, amikor az emberek gyerek kutyákat és egyéb háziállatokat szeretnek úgy mint egy gyereket. Azzal van baj, hogy egy ember csak idősebb korára tud eljutni olyan szellemi szinvonalra, hogy gyereket tudjon és akarjon vállani és itt az anyagi dolgokat direkt nem említem. Lehet, hogy korlátolt vagyok.:) Nem állítom, hogy én mindent tudok, sőt nagyon is keveset. De ide leírhatom a véleményemet és le is írom:). Több okból is siralmas egy idős kismama látványa, vajon miért olyan idős gondolkodik el az ember: -Talán eddig nem találta meg az igazit? Talán eddig tartott amíg szórakozott? Mindkettő siralmas, legtöbbször szellemi okok miatt, ami egy bonyolult kérdés... -Talán eddig nem sikerült neki. Ez szomorú. Miért nem sikerült neki? Talán a sok környezetkárosítás miatt? Talán az "önpusztítás" miatt? Talán tényleg a gyógyszerek teszik tönkre az embereket? Bármelyik is igaz az mind mind siralmas. -Először a karrierjét akarta építeni? Ebbe nem tudok belegondolni, ezért nem minősítem:). De azért ahogy én gondolom a legtöbb nőnek nincs karrierje, ugyanúgy ahogy a legtöbb férfinek sincs. Maximum munkatapasztalata van.

Otto Motor 2007.04.19. 15:59:01

Ami rossz az nem feltétlenül kellemetlen:). Amit sokan helyeselnek az nem feltétlenül jó:). "Se idős nem vagyok, se kismama." Hát pont ezt mondom én is. De mire kismama leszel fennáll ennek a veszélye:). "Akik talán többet látnak bennem, mint egy libát, aki a tévé előtt ül (mekkora tévedés)" Hát pont ezt írtam. Nem ülsz ott, erre büszke is vagy, de mégis olyannak tűnsz:) Az olyan értelmetlen dolgokkal kell foglalkozni amiből sok van, és akkor nem is értelmetlenek, lehet, hogy csak rosszak:). Nem is fújok lufit személy szerint. Nem is vagyok még csak mérges sem:).

2582 2007.04.19. 16:03:24

Mostmár nagyon kíváncsi vagyok, vajon szerinted én melyik csoportba tartozom. S hány éves korára KELL megtalálnia egy nőnek az igazit? S ha megtalálta, gyereket KELL-e vállalnia, különben értelmetlen az élete? S ez a 3 ok lehetséges, több nem? Mondok valamit, Ottó, az én okom egész más, sok dologból rakódik össze, s az összetevők egy része ott lapul a blogban. Még egy kérdés: Ha a pasim 22, én meg 30 (biztos ez is siralmas), akkor hány éves korunkban KELL gyereket csinálnunk?

Otto Motor 2007.04.19. 16:30:36

Én nem mondtam, hogy KELL:). Mindenki akkor szül gyereket amikor akar. Én csak azt tartom szomorúnak, hogy ez egyre kitolódik. És ez azért szomorú, mert egy olyan nemzet amiben kevesen vannak azt könnyjen elnyomja egy másik nemzet, még a XXI. században is. És elég csak a tegnapi napra gondolni, mint egyik lehetséges ok az EB-vel kapcsolatban. Az lehetne baj, hogy te 30 éves létedre, 24-25 éves szinten vagy lelkileg (külsőleg ez nagy előny lehet:)). Ami persze nem a te hibád és nem is valakinek a hibájam hacsak nem direkt csinálják. Viszont ennek úgyis megissza a levét az egész ország, és talán egész európa is. De ez sem hiba, hanem az élet rendje, csak talán az életünket nekünk kéne alakítani és nem engedni, hogy mások beleszóljanak, de nem csak egyéni szinten, hanem nemzet szintjén is. És így vagy úgy az ember nem csak úgy magában van a világban, hanem egy család, azon túl pedig egy nemzet része. De nem akarok én itt ilyen bonyolult dokogról beszélni, főleg mivel én sem látok mindent tisztán és én sem csinálok mindent úgy, ahogy azt sokszor szeretném. Csak felhívom rá a figyelmet amikor van erőm hozzá:). Amúgy meg nem kell megtalálni az igazit, de ha "normális" gondolkodásúak az emberek, akkor úgyis megtalálják egymást. És ha közösek a fő céljaik, akkor igazából az emberek között nincs is nagy különbség.

Otto Motor 2007.04.19. 16:33:51

Ja és én nem csoportosítom az embereket. Csak egy két lehetséges okot soroltam fel. Amit pedig a blogod alapján látok azt le is írtam. Egyszerűen a gondolkodásod miatt vagy ilyen (ami szerintem nem különleges. Ezt nem mint negatívumot írtam.) és a többi ember gondolkodása miatt is. Ez sem feltétlen hiba, csak nem biztos, hogy minden része jó.

hp 2007.04.19. 16:50:52

igen, helyeseltem Otto bejegyzesere. a blogod tartalma miatt. a 30 eves nonek mit kellene csinalni szituval kapcsolatosan nem ertek egyet Ottoval, de ezt meg is irtam. szoval a tartalom miatt kritizaltalak, de akkor elnezest nem teged, hanem a blogodat. azt nem ertem igazabol, hogy akkor most mindent beleirsz vagy van, ami kimarad. a masik, hogy gondolom, furcsan hangzik neked, de mediaellenes vagyok, mivel szerintem ez nem mas, mint a nepbutitas es manipulalas hatasos eszkoze. ezert lepodtem meg, hogy tv musorokat reklamozol. hogy vannak, akik kepesek megnezni, es meg oldalakat irni rola!!!!!!!!!!! de ha meg a nok lapjanak is irtal es radio musorban is szerepeltel, akkor nem csodalkozom. es tenyleg ezek utan el kell ismernem, komoly ertekeket osztasz itt meg az emberekkel naprol napra. lehet, hogy nem vagy tvnezo, manipulalt, felelotlen, egyenisegnelkuli szingli, de a blogod ezt sugallja, ezert ha megfogadod ezeket a kritikakat, akkor lehet, hogy mas tartalmat is teszel bele ezek utan. de 2 hulye olvaso miatt persze nem muszaj. en azert olvaslak, mert erdekelnek az emberek. itt mindig csodalkozom, mennyi energia kell ahhoz, hogy az ember megmagyarazza maganak azt, hogy mit miert csinal es ki a hibas minden rosszert. elnezest, ha a kommentekhez csak dicsereteket lehetne irni...

2582 2007.04.19. 17:18:38

Természetesen nem csak dicséreteket lehet írni. :) Soha nem törlöm ki a véleményeket. Van olyan blogger, aki megteszi. Én nem. Ha nem anyázós a hozzászólás, akkor meghallgatom, elgondolkodom rajta. De ha nem értek egyet, azért annak hangot adok, bocs. Mégiscsak az én életemről értekeztetek, az én blogomban. :) A médiáról: Nekem újságíró végzettségem van, illetve inkább az a fontos, hogy gyerekkorom óta írok. Talán épp ezért, kicsit máshogy gondolkodom a médiáról. Vannak területei, amitől én is rosszul vagyok, kevés tévét nézek, kevés újságot olvasok emiatt. De a médiában való megnyilvánulásoknak (műsoroknak) létezik más oldala is. Van gondolatébresztő, oktató, művészi értékekkel teli, társadalmi párbeszédet kezdeményező aspektusa is. Nem a tévé előtt ülést reklámozom, hanem filmeket, műsorokat ajánlok. Művészetet, máskor szórakozást. Miért baj ez? Mindenki eldönti, neki az kell-e, látja-e benne, amit én. A nemzet... :)))

Otto Motor 2007.04.19. 21:15:47

Hát nem tudom miért kell nevetni a nemzeten. Én a szocializmusban nevelkedtem és mint megtudtam, pont abban az időben amikor megerősítették a nemzeti vonalat. Természetesen politikai megfontolásból. (Nem is olyan régen írtak erről vmelyik híroldalon.) Ezek után el tudom hinni, hogy politikai megfontolásból gyengítik azt. Nem mondom, hogy most az van, de ki tudja. A család után, előtt ott a nemzet. Jelenleg utána, egyre több helyen meg már sehol. Miért fontos a nemzet? Ezt nem tudom megmagyarázni, akinek nem fontos annak sosem lesz az, remélem egyre kevesebben vannak ilyenek. És most itt nem a pártpolitikai oldalt kell nézni, mert az engem egyáltalán nem érdekel. Mindenesetre simán elvehetnek tőlünk a XXI. században is földeket. Elég csak megnézni Litvániát és Lettországot. Vagy Csehországot és Lenygelországot. Nem katonai erővel, de "elvettek" tőlük, egymástól területet. SZal ha kevesen vagyunk gyenge a nemzet.

frikille 2007.04.19. 22:51:03

Bagzani kell mint a nyulaknak, oszt erősek leszünk mint az oroszlánok!

Otto Motor 2007.04.20. 08:56:05

Jól van, jól van. Illetve nincs jól. Látom, aki félre akarja érteni, az félre is fogja. Nekem meg nem okoz örömet a vitatkozás. Megpróbáltam kultúráltan írni, sértések nélkül. Van akinek úgy látszik ez nem megy:).

Otto Motor 2007.04.20. 09:07:55

A 19. hozzászólás szerintem siralmas:). Hát ez az, hogy pont nem bagzani kell, mint a nyulak. Egy kis észt, meg felelősséget is bele kellene vinni a dologba. De mint mondtam én ezt nem szabom meg senkinek, csak sajnálom, hogy nem így van. És igenis akik sokak vannak azok végül erősek lesznek (ha van eszük is). Persze nekünk erre már nincs "esélyünk", de általánosságban véve igaz.

2582 2007.04.20. 09:52:06

Nem a hozzászólásodra válaszolok, mert arra még mindig három smiley a megfelelő reakció. Viszont beugrott, hogy az itt felvetett témádról írtam már egy hosszabb bejegyzést 2006. március 25-én, ha jól emlékszem, Semjén Zsolt szinglizős beszólására reagálva. Apróbb részletekben azóta már változott a véleményem, s tudnék kiegészítéseket írni, leginkább a sorozatról íröttakhoz, de a postnak nem az a része a lényeg. Nem újabb vita indításának szánom, hogy felhívtam a figyelmed rá, hanem demonstrálom, foglalkoztam már ezekkel a témákkal, csak más a véleményem róluk.

Otto Motor 2007.04.20. 10:22:59

Mivel nem követem részletesen, ezért nem olvastam azt a témát sem. Biztos jó dolgokat írtál. És én meg nem akarok vitázni. Na vettem a fáradtságot és elolvastam. Tényleg, csak azt erősítette meg bennem amit ezekben a kommentekben már leírtam. Szinte már fájt is. Ja és mielőtt elkönyvelnétek magatokban, hogy én biztos fidesz vagy vmi más hasonló párttal vagy szervezettel lennék szoros lelki kapcsolatban hát elárulom, hogy pont nem. Illetve én passzívan felülemelkedtem a pártpolitikán:). Ezt csak azért írom, mert politikusok nevét belekeverni ebbe a dologba engem sért:).

2582 2007.04.20. 10:59:35

Semminek nem könyvellek el, és az enyémtől eltérő véleményedet is elfogadom. Az egyik legjobb barátom is egészen hasonlóakat szokott mondani. A véleménynyilvánításhoz mindenkinek joga van, az első hozzászólásod viszont túlment ezen a határon. Mert a másik életét, főleg egy nem olvasott, amúgy is szelektív információforrásként működő blog alapján értelmetlennek és felelőtlennek nyilvánítani, a később gyermeket vállalókat siralmas látványnak titulálni... az szeritnem nem a kulturált véleménynyilvánítás kategória. S akkor vissza is érkeztünk ugyanoda, ahonnan elindultunk. Úgyhogy én itt pontot is teszek. Már jóval előbb kellett volna. Ez is egy hibám.

hp 2007.04.20. 11:15:01

tenyleg felesleges volt az egesz. en is ezt erzem az en velemeny-nyilvanitasommal kapcsolatban... szerintem keptelen vagy befogadni, ha valaki nem dicser, hanem kritizal. ezt mutatja, hogy azonnal vedekezo magyarazokodassal reagalsz. gondolom, mar ezt tudtad magadrol, csak nehez ettol a berogzodestol megszabadulnod. .

Otto Motor 2007.04.20. 11:29:03

Hannapannának igaza van:). Annyira jó érzés:). Az viszont nem jó érzés, hogy csak nagy mosolygásokat kaptam válaszul. Illetve nekem mindegy, mert én csak leírtam, hogy a beírások alapján nekem úgy tűnik. Arról nem tehetek, hogy valaki ilyeneket írogat. Ha valaki csak arról írna, hogy állandóan pénzért szexel, akkor az meg prostituáltnak tűnne.

hp 2007.04.20. 12:12:40

Otto, nem akarom, hogy ugy tunjon osszefogok veled, es azt vegkepp nem akarom, hogy benned jo erzest keltsek azzal, hogy velenyt alkotok valaki masrol. megbantam es feleslegesnek erzem az egeszet, hogy irtam, mert ugy jon ki, mintha en bantani akarnam szegeny Antibabyt. pedig nem. csak lehet tudna mas szinvonalat is produkalni, es en ezt akartam belole kiprovokalni, illetve azt, hogy elgondolkodjon. tenyleg sajnalom Antibaby! igerem, tobbet nem irok.

2582 2007.04.20. 12:48:42

Jaj, hp, erre semmi szükség. Eddig is beírogattál, sosem volt baj. A többi felvetésedről szívesen beszélgetek, mondjuk e-mailben, ha van kedved, de itt ezt a hármas vitát (mivel úgy érzem, ti sem egy malomban őröltök) nem szeretném folytatni.

Otto Motor 2007.04.20. 13:13:05

:) Azért nem volt ez bántó. És szerintem nem kell ennyire félteni a blog írókat. Biztos mindegyik örül a véleményeknek. Ha meg nem, akkor minek ír?:) Csak amiatt örültem, hogy vki megértette mit akarok mondani:). Vki azt írta, hogy korlátolt vagyok. Szerintem inkább nyitott vagyok a véleményekre bárki mondja is azt. És ez nem azt jelenti, hogy hagyom, hogy elmondja aztan jónapot. Hanem megpróbálom belőle kiszedni azt ami jó és azt ami nem annyira. És természetesen az élet nagy kérdéseiben nincsenek fekete és fehér dolgok, ezért tudok elfogadni elég sok mindent. Na jól van. Most meguntam.

hp 2007.04.20. 14:08:19

az jo, hogy nyitott vagy. akar lehetne Antibaby a feleseged, ugyis mindketten csaladpartiak vagytok, vagy nem ??? :) szerintem ti ketten viszont egy malomban oroltok csak nem veszitek eszre... lemerem fogadni Antibaby akkor lenne a legboldogabb, ha vege lenne a szinglieletnek es babakocsit tolgatna... Otto te meg orulhetnel, hogy gyarapodott a nemzet +1 vagy tobb fovel... ne vegyetek komolyan, csak viccelodok :)

frikille 2007.04.20. 15:59:54

Otto! Igen, elképzelhető, hogy siralmas a 19. hozzászólásom, de arra amire válaszoltam pont megfelelő volt. Nem hiszem hogy ténylegesen lenne összefüggés egy nemzet tagjainak száma és ereje közt. Néha a kevesebb több, hidd el. Nem az a lényeg, hogy mennyien vagyunk, hanem az, hogy ennek a számosságnak milyen adottságai vannak. Lehetünk baromi kevesen, de ha mindannyian az átlagostól jelentősen pozitív irányba eltérő intelligenciával rendelkezünk, akkor nem hinném, hogy gyenge nemzet lennénk. Sőt... És furcsa, hogy folyamatosan azt mondod, hogy minél több emberre van szüksége a nemzetnek, és emellett még azt is kikötöd, hogy azért ésszel. És kíváncsi lennék még az "idős" fogalom megmagyarázására is. Mert úgy érzem, hogy eléggé másképpen gondolkodunk róla (azt meg már meg se jegyzem, hogy ha pl látsz egy 35 éves terhes nőt, akkor az máris siralmas? honnan tudod, hogy nem a 2., 3. vagy x. gyerekével terhes? Honnan tudod, hogy egy nő nem szül harmincegynéhány éves koráig, utána pedig hivatásos családanya lesz, mert végül azt választja, vagy mert megteheti?) (és szerinted azért vesztettük el az eb rendezés jogát mert az ukrán+lengyel >> magyar+horvát??) és azt írod, hogy nekünk kéne az életünket alakítani, és nem hagyni hogy mások beleszóljanak, ennek ellénre eléggé hangsúlyozod, hogy szerinted mi a helyes. Szerintem meg az a helyes amit eredetileg mondasz, hogy nem engedünk beleszólni senkit az életünkbe (egy két kivételtől eltekintve). Minden embernek joga van a saját életével rendelkeznie, onnantól kezdve hogy megszületett. És igen lehet hogy sokmindent elront(hat), de joga van hozzá, joga van azt gondolni, hogy én most a 20-as éveimet arra szentelem, hogy kiszórakozzam magam (szvsz nem egy rossz dolog ez) aztán majd jöhet tényleg a gyereknevelés (1-2-n). És hogy miért jó először szórakozni? Mert borzalmas dolog az amikor az ember arra eszmél, hogy valamit elszalasztott az életében és azt pótolni akarja. (És igen ez egy tipikus férfibetegség kb 50 éves kor körül). Én speciel nem szeretném ezt átélni és ezzel a majdani családom életét tönkretenni, épp ezért azt mondom hogy most amíg fiatal vagyok szórakozzak és amikor úgy érzem, hogy eljött az a pillanat, hogy már nem vonzanak ezek a dolgok, akkor jöhet a család. És most mondhatotd azt, hogy szellemileg nem vagyok fejlett, mert közel 23 évesen nem vagyok képes családot alapítani, de szerintem meg sokkal jobb ez, minthogy később számomra fontos emberek életét tegyem tönkre. Ja, és még család - nemzet témakör. Igen, nekem mindig is a család lesz előrébb. És a nemzet? Nem hiszek ezekben a nagy szavakban... A nemezet igenis fontos, mert itt növők föl, ő adja számomra az alapvető kultúrát, de szeritnem egy nemzet akkor működik jól, ha saját maga megismertetése mellett ad még egy széles látókört is, és annak a vágyát, hogy minél több dolgot megismerj. De vannak dolgok, ami miatt néha rosszul érzem magam ha a nemzet részének tekintenek, mert én néha szeretnék nem ide tartozni. (Ugyanakkor a kultúrájának mindig is nagyon örülök, mert nagyon sokat adott) Nem hiszek a sorsban sem, azt vallom, hogy magunk irányítjuk az életünk és ugyanez van a nemzettel is. Megvannak az irányítói, olyanok amilyeneket mi magunk megválasztunk, ezáltal mi határozzuk meg a jövőnket. És ha hülye a nemzet, akkor olyan is lesz a jövője, és azt meg is érdemli. (egyébként mutassál már nekem oldalakat, ahol ezekről a területelcsatolásokról van szó, mert érdekel, de nem találtam sehol, kösz) Szóval én még inkább a kisebb okosabb nemzet híve vagyok. Sőt az lenne a legjobb, hogy sok és okos, de az azt hiszem egy elég egyértelmű dolog, hogy a tömeges dolgok csak nagyritkán garantálnak minőséget. És még egy dolog: a karrier. Szerintem meg létezik. abban igazad van, hogy minden embernek munkatapasztalata van, de ezek preferenciarendezése meghatározza az emberek karrierjét, hiszen általában (eltekeintve a gusztustalan esetektől) a nagyobb munkatapasztalattal rendelkező kapja meg a ranglétrán feljebb lévő állást. Szerintem ezt nevezik karriernek. Üdv, frikille

sunnyboy 2007.04.20. 16:26:47

fuh...asszem off:)

Otto Motor 2007.04.20. 20:42:09

Kedves Frikille! Sajnos igazad is van, meg nincs is. Ugyanúgy, ahogy nekem is vmiben igazam van és vmi nagyon le van egyszerűsítve. Mindenkiek sosem lehet igaza és egy valakinek sem. Jó pap holtig tanul. Legalább elgondolkodtál azon amit írtam, én is azon amit te. Így leszünk egyre okosabbak. Asszem ebben meg is állapodhatunk:). dr. Motor:) U.i.: A karrierrel kapcsolatban. Egy cégnél dolgozik mondjuk 2000 ember. Abból 1800 csak utasításokat hajt végre és nem egy nem kettő aki 40-50-60 éves. Azoknak ez nem karrier, csak egyszerű munka.

frikille 2007.04.20. 20:52:54

Igen, ebben igazad van, azoknak egyszerű munka, és azt én se nevezem karriernek. De aki tesz annak érdekében hogy haladjon előre, az igenis az. És általában ők azok az emberek akik később vállalnak gyereket. (és szerintem a kettő között elég szoros kapcsolat van, pont a szellemi szint miatt). Egyébként meg kíváncsi lennék, hogy szerinted miben van igazam, miben nem, de a hozzászólásod alapján nem látok hajlandóságot a vita folytatására.

CBShow 2007.04.20. 21:49:51

Otto... SZtem attól szép a világ, hogy mindannyian mások vagyunk és mást akarunk...Okos és tudálékos között az a legnagyobb küldönbség, hogy az okos elolvassa, átgondolja és tudomásul veszi, a tudálékos elolvassa, nem fogja fel és megpróbálja ráerőltetni a másikra az akaratát... Itthon ülök egyedül, nincs gyerekem, 29 éves és boldog vagyok..mert eddig és ezentúl is úgy élem az életem, hogy minden perce értékes legyen... :)))

Otto Motor 2007.04.21. 08:16:33

Szívesen elvitázgatnék, de amint már írtam meguntam. Benned még lenne hajlam vitázni, de a barátnőd, az Antibaby elvette a kedvem:). Amúgy nem is értem, hogy tudja magával összeegyeztetni amit az elkövetkezendő 7-8 évedről írtál:). Egyet írok csak, van egy kis lélekszámú népcsoport, aki rossz nyelvek szerint ügyeskedéssel irányítja a világot. Szóval nehéz lesz behozni azt a több ezer évet :). Én amúgy ebben nem feltétlen hiszek, de tény, hogy ésszel sok mindent el lehet érni. Ez például szerintem is igaz. De a sok lúd disznót győz elv is igaz. Viszont ha mind a kettő igaz, akkor vmi sántít. Hát persze. CBShow: Persze az a szép meg minden, de csak egy bizonyos határokon belül. Ugye az nem szép, hogy vki lopással akar meggazdagodni, vagy éppen gyilkolással. És csak nézőpont kérdése, hogy mi a bűn. Pár évtizeddel ezelőtt pedig még a válás is bűn volt. Lehet, hogy pár év(tized) múlva már ölni sem lesz az. Na jól van ebbe azért most nem mennék bele részletesebben, mert nem ebből élek, más dolgom is van.

frikille 2007.04.21. 10:18:53

Hát mostmár részemről sincs hajlam a vita folytatására, tekintettel az utolsó hozzászólásod taralmának bizonyos elemeire. Már az eddigiekben is élt bennem egy kép rólad, ezzel azonban sikerült tovább rontani ezt, és úgy érzem, hogy nem tudnánk úgy folytatni ezt a dolgot, hogy lenne értelme. És csak egyre kérlek: határozott névelő megfelelő használatára. Nevek előtt nem illedelmes (bízom benne, hogy csak véletlenül írtad), igen gyakran negatív súlyt rak az utána következő névre. És úgy gondolom, hogy a minimális tisztelet még azoknak is kijár, akik számodra nem feltétlenül szimpatikusak, nem is kell hogy az legyen mindenki, szerintem ez fordított esetben is így van.

Otto Motor 2007.04.21. 12:57:35

Ó igen, mert én antiszemita, zsidógyűlölő lehetek, mert olyanokat írok itten titokban:). Gondolom erre gondoltál, de nem én csak egy szabad "gondolkodó" vagyok, azon a kereteken belül amit mai társadalom megenged. Hát nem titok, hogy a zsidókra céloztam, de mint írtam ebben én nem feltétlen hiszek. Ez azt jelenti, hogy nem hiszem, hogy így lenne, de nem zárom ki 100%-ig. Igazából nem érdekel. Nahát ez a helyesírási rész, ez kicsit sok volt nekem. "A határozott névelő család- és keresztnevek előtt terjedőben van; ez még ma is népies, táji jellegű. Például: Bekocognak. Mind a kettőn a térdig érő vászontarisznya. A Marci tarisznyájában ott dudorodik még a birsalma is." http://www.jgytf.u-szeged.hu/~vass/vnv101.htm Én ennek a szövegnek hiszek, mert mi otthon így beszélünk. És ne is haragudj, de ez sok. Úgy tűnik mintha pont te nem tudnád elfogadni az emberi különbözőségeket. Ezt most mérgesen írom. Ez kb. olyan volt mintha én a zsidók ellen írtam volna egy terjedelmes kis kirohanást mondvacsinált indokok alapján. De mégegyszer mondom én itt nagyon kevés dolgot állítottam. Legtöbb csak az én érzésem, de nem meggyőződésem. A tájjellegű beszéd pedig nem egyenlő a faragatlan beszéddel. Persze senki sem tökéletes.

Otto Motor 2007.04.21. 21:03:46

Na, nekem ebből elég:).

sunnyboy 2007.04.21. 22:59:23

Ezeket akarta mindig is Antibé elkerülni...

43055 2007.04.23. 10:05:51

Ledöbbentem...

pmxtsq 2010.04.17. 05:17:20

Fc2XnX ylolobqdknbd, [url=http://djaoenpowber.com/]djaoenpowber[/url], [link=http://siikrpdxkoof.com/]siikrpdxkoof[/link], http://vrgkzsbmudfh.com/

Becky 2011.07.04. 03:03:25

Woah nelly, how about them apepls!

Lorren 2011.07.04. 18:44:10

Well done article that. I'll make sure to use it wilsey.
süti beállítások módosítása