- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2007. április 18. - Antibaby
Van Zone Club a tévéden? De, de, ott lesz az, csak be kell állítani. Nem, ne hidd el, hogy női csatorna. Nincs olyan, hogy női téma. Legalábbis én nem hiszek benne. Lakberendezés, gyereknevelés, főzés és szexuális élet... mind olyan téma, így, Zone Club-os tálalásban, amely mindenki életéhez érdekességekkel szolgálhat. Egy csomó érdekes műsoruk van, de csak kettőt emelnék ki, a jelenlegi kedvenceimet.
Az egyik a Vásott kölykök című, valóság show-hoz hasonló műsorsorozat, amely életre szóló tanulságokkal szolgál arról, hogy nincs rossz gyerek, csak nehezen kezelhető szülő. A műsor alapötlete, hogy 3 család egy hétre beköltözik egy házba. Mindhárom család súlyos gyereknevelési problémákkal küzd, végső elkeseredettségükben jönnek ide, hogy a bekamerázott házban, egy pszichológusnő megfigyelései alapján egyetlen hét alatt rendbe tegyenek mindent. És sikerül. A megoldás általában pofon egyszerű. Legszívesebben megmutatnám mindenkinek a műsort, aki szerint néha vagy gyakran oda kell sózni a gyereknek, mert csak abból ért. Leesik a szülők álla a hét végére, mennyire "buták" voltak. Amikor először néztem, a legmegdöbbentőbb a pszichológusnő volt, akinek nincs egy mosolya, s mindene fekete, még a körme is, szóval pont úgy néz ki, mint egy gonosz boszorkány :). Nehezen találtam volna ki, hogy gyermekpszichológus, de sokat tanultam tőle így, a tévén keresztül is.
A másik a favoritom Sue Johanson, aki egy hihetetlen figura. Talk sex with Sue című műsorát éjjelente, de még nézhető időpontban sugározza a csatorna. A nagymamakorú szexológusnő mindenre válaszol. A műsor maga szórakoztató és tanulságokkal teli egyszerre. Sokat lehet tanulni belőle, s eloszlatja a tévhiteket. Néha viszont kiborító, egyes emberek milyen tájékozatlanok. Betelefonál a 40(!) éves férfi, hogy betegséghez vezet-e az önkielégítés, vagy egy szintén nem tinédzserkorú nő, aki arról érdeklődik, ugye nem lehet terhes, ha nem jut el az orgazmusig. Na jó, ez a ritkább. Azért többnyire tényleg érdekes, értelmes kérdések merülnek fel, s használható tanácsok érkeznek rájuk Sue-tól.
 
Sue Johanson

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr406821485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

66835 2007.04.19. 07:41:05

Én csípem a Tanya Byron-t, jófej (a kiskölykökkel kifejezetten vidám, nevetős). De akárhányszor nézem azt a műsort, mindig az jut eszembe, kizárt, hogy fel tudjak nevelni egy gyereket (pláne többet). :)

2582 2007.04.19. 08:04:54

:) Én is így vagyok vele. Annyira nehéznek tűnik, és mégis milyen egyszerűnek... Aztán rögtön utána arra gondolok, hogy AKAROM!!!

Ági 2007.04.19. 19:20:10

lányok-lányok, nem olyan nehéz az, aztán meg sosem lesztek biztosak magatokban, hogy jól csináljátok, csak remélhetitek, hogy amit tesztek és ahogy teszitek az éppen akkor és a jövőre nézve is jó lesz neki is és nektek is. Én nagyon örülök, hogy van gyerekem, bármilyen nyálasan és hülyén is hangzik ez most (mert ha nem lenne, nem így gondolnám), de ha nem is semmit se érne, de nagyon üres lenne nélküle az életem.

bahha 2007.04.20. 19:06:20

az egyik barátnőm mindig mesél Sue-ról, az öreg szexgururól, de nem tudtam hogy ez a zoneon van. muszáj látnom és nekem is van olyan adó éjjáó.
süti beállítások módosítása