- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Gondol

2007. május 24. - Antibaby
Nem is tudom, mikor volt ilyen jó kedvem utoljára. A koncert alatt majdnem teljesen sikerült nem gondolni rá. Utána viszont nehezen fogtam vissza magam, hogy ne üvöltsem be a McDrive ablakán, szerelmes vagyok, a fenébe. S köszönöm, jeget, büszkeséget nem kérek bele.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr496821567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

úgyis nyomon vagyok követve :) 2007.05.24. 10:05:14

Vannak ellendrukkerek is:)). Mondjuk én nem az vagyok. Először is jó ez a kép. Meg a cím is jól néz ki. Ezen kívül a többi nem változott:). Amit most írok az biztos nem úgy van "és különben is minek szólok belle olyanba amiről semmit nem tudok" kategória lesz. De én ezt "megjósoltam" amikor sokat "kötözködtem". Nem kell ehhez sok ész és bármi is az oka most, ez lett volna a vége később. Én így látom. Remélem most nem az lesz, hogy mindenki elküld mindenfelé:). AMúgy mazochista vagyok és erre várok:)).

bíztatás 2007.05.24. 11:51:36

Ja és fel a fejjel:) Amúgy egész jól fogalmazol. Inkább könyvet kéne írnod, mert ez így szerintem kevésbé hiteles:).

Kihevered haver:))))) 2007.05.24. 15:39:32

Az Otto név hülyén hangzik. Otto Motor ez már más vagy esetleg dr. Motor:). Kár volt ezt választanom:) "S köszönöm, jeget, büszkeséget nem kérek bele."

Kihevered haver:))))) 2007.05.24. 15:39:50

Az Otto név hülyén hangzik. Otto Motor ez már más vagy esetleg dr. Motor:). Kár volt ezt választanom:)
süti beállítások módosítása