- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Napos árnyoldal

2007. június 04. - Antibaby
El kellene sajátítanom valami olyat, hogy soha semmire nem reagálok élesben, csak másnap reggel, mert addigra ülepedik, s egész más színben tűnik fel. Ez rendszeres, a pillanat hevében általában rosszul értékelem a dolgokat. Az első reakcióm (hadd húzzam elő kifogásként viszontagságos gyermekkoromat) mindig az, hogy hű, bántani akarnak. Ha kapok valamit, elsőre az ugrik be, juj, de a múltkor meg nem kaptam, biztos nem akar most sem igazán adni. Később jövök rá, mekkora gesztus volt az a valami tőle, de addigra elszúrtam.
Azt is el kellene sajátítanom, hogy úgy írjak blogot, hogy közben nem írok. Őszinte lehessek, de fantáziálhassak is, ha épp ahhoz van kedvem. Megmaradjon az írói szabadságom. Túlozhassak és egyszerűsíthessek, kiszínezhessem a történetet, ha úgy szeretném.
Főnököm ma megkérdezte, valóban unalmasak-e számomra a meetingek, mert ha igen, nem muszáj részt vennem a projektben. Még jó, hogy van humora. Namármost az az unalmas meetingezés csak körítés volt, s ami azt illeti, épp a napokban szerettem volna postolni arról, milyen jó, hogy egyre érdekesebb munkákba vonnak be. Mostmár senki nem fogja elhinni nekem. :)
S elhangzanak ilyen beszélgetések:
- Mit csináltál a hétvégén?
- Tulajdonképpen semmi különöset, csak pihentem és frikkel voltam.
- Tudom, Garfield-os alsógatyában.
Kettészakadok, meghasonulok. Vagy nevet változtatok. Talán magamra műttetem Nicolas Cage arcát. De az nem megy, hogy amit írnom kell, azt ne írjam le.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr716821617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hp 2007.06.04. 10:40:15

szerintem mar valtozott a blogod hangvetele, nem annyira direkt, es eppen ettol jo, nekem egyre jobban tetszik... szerintem meg csinald rejtelyesebbre had kattogjon mondjuk a fonokod... szerintem te is jol szorakoznal! akik meg jol ismernek ugyis tudjak kodolni, amiket postolsz. nyugodtan ird le, amit akarsz, csak dekodold, ne legyen annyira egyertelmu.

11901 2007.06.04. 18:49:10

Örülök, hogy nem megy. Rendes ember ugyanis hazugságot nem tud leírni. A papír (monitor) szájbavágja miatta.

kriszti 2007.06.05. 12:44:11

Hu, ez tényleg vacak érzés lehet. Talán valahogy úgy kellene megoldani, hogy ismerőseidnek külön naplót vezetsz, és ők a valódiakhoz hozzá sem férhetnének ^^ azokat csak mi, kedves idegenek olvashatnánk ^^

2582 2007.06.05. 13:00:00

szerintem meg én ne változtassak, ők viszont legyenek diszkrétebbek. :) tudom, hogy olvasnak, de nem kell idézni az arcomba bele. :)

kriszti 2007.06.06. 15:52:27

biztos csak jófejkedni akart...:)

ivleluw 2010.04.16. 20:31:43

DNMApe jdwcrxssnfta, [url=http://dblqfehhzsxp.com/]dblqfehhzsxp[/url], [link=http://mwlpdzeywvte.com/]mwlpdzeywvte[/link], http://edaubyfebali.com/
süti beállítások módosítása