- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

KM

2007. június 07. - Antibaby
Mióta nem sírok a vígjátékokon, s a drámákon is csak ritkán, nem ismerek magamra. Érzéketlenség? Felnőttem? Ne! Szerettem, hogy érzek. Hogy fáj, ha éhezőket látok, ha szegényeket, ha elnyomottakat, ha kisebbeket, gyengébbeket és védteleneket.
Már a Keserű méz sem nyomta ereimnek a pengét annyira. Mindössze egyszer sírtam el magam, de akkor nagyon. S mindössze egyszer éreztem, félek, hogy velem is ezt csinálja majd... (sy). Másra is gondoltam még a párkapcsolaton belüli individualista szemléletről, de azt inkább megtartom magamnak. Mint ahogy a filmet is bezárom a fiókba.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr436821637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása