- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Brilliáns nap bizsuval

2007. június 08. - Antibaby
Éppen nyugszik le a nap, mostmár talán kezdhetem dicsérni. Rég nem voltam ilyen feldobott, pörgős, vidám... Szerintem jó fej vagyok. :))) Extra nagyonjó dolog is történt ma velem, belepirultam, zavarba jöttem, de még nem érett meg a postolásra. Levezetésképpen Riennel megvitattuk a nagy cégek karrierterveit, illetve inkább azok hiányát, majd olyat tettem, amitől megint nem ismertem magamra. Bizsuboltban órákig nézelődtem, ráadásul az én ötletem volt bemenni. Mondjuk nem sok dolog tetszett, azt meg kell hagyni. Végül mégiscsak vettem egy csuklószorító kinézetű fa gyöngy izét, széles és barna, valahol a sportos, az elegáns és a bölcsészkaros találkozásánál.
Valószínűleg ma is bajban leszek, amikor a nap problémáját kell felvésnem. Olyan, mintha boldog lennék.

Szolgálati közlemény: ismét felkerültek design linkek és videók, közkívánatra.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr326821649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

27368 2007.06.09. 01:18:49

úgy tűnik ez a bizsuk napja volt :-D én se m szoktam ilyen boltban hosszabb időt eltölteni ,de ma ott pörögtem a nyakláncok-karkötők-fülbevalók között ezerrel.

vimizo 2007.06.10. 13:14:02

jók lettek...
süti beállítások módosítása