- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Máj veri izgi lájf

2007. június 28. - Antibaby
Háhá, tényleg saját Psycho-m van. Azt hiszem, nem olyan a helyzet a kimoderálttal, hogy tartanom kellene tőle, de ma szépen belepörgettem magam egy kis special fear-be. Az alapot az szolgáltatta, hogy volt vagy 2-3 olyan hívásom, amikor a hívó nem szólt bele a telefonba. Tegnap megint csörgött, látom, rejtett szám. Felveszem, XY a Z cégtől, kijönnének ellenőrizni a W-m kábeleit, meg úgy eleve, karbantartás, miegymás. Akkor érkeznek, amikor nekem jó, bármilyen időponthoz alkalmazkodnak. Mondom, oké, de jó, milyen rugalmasak.
Ma jövök haza, és egyszer csak, mint derült égből villámcsapás, beugrik, hogy a Z céggel kötött W-re vonatkozó szerződés nem is az én nevemen van, még Dris tárgyalta le, fizette elő, és az ő telefonszámát vették nyilvántartásba. Próbáltam nyugtatni magam, de ahogy mentek a percek, egyre inkább úgy éreztem, valami hollywoodi krimi közepébe csöppentem, mindjárt itt a kaszás, és ez már tutibiztos. Felhívtam hát a céget, hogy bocsi, tudom, hogy izé, meg ciki, meg paranoid vagyok, de ez a szitu, és valóban ők küldenek-e embert. Kedves női hang a vonal végén, gyorsan kikereste nekem, és megnyugtatott, jönnek. Viszont azt mondta, Dris neve és száma van a gépükben, az enyém sehol. Na, érdekes helyzet.
Drissel ugyan beszéltem tegnap óta, nem említett semmi kábelezést meg karbantartást, de azért felhívtam még egyszer. Kiderült, őt keresték eredetileg, hozzám irányította őket, s elfelejtett szólni.
Igen, mostmár nevetek magamon.

Update: Itt járt a "szörnyeteg". Micky egér hangja volt, és nagyjából olyan fizikuma, hogy még én is lekaratéjolom, ha nagyon akarom. Félelmetes volt.

Írtam egy verset:
Számfétisben szenvedőknek mondom,
Ez az ezerötszázadik postom.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr366821777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bahha 2007.06.28. 19:43:27

veled valami történt :D

2582 2007.06.28. 19:49:50

ezt hogy érted?

bahha 2007.06.28. 19:57:49

régen olvastam ilyen felszabadult és vicces postot itt.

2582 2007.06.28. 20:02:33

??? tényleg?

sunnyboy 2007.06.29. 08:36:33

Verseskötet mikor?:)

43566 2007.06.29. 14:06:37

nekem is valami ilyesmi volt az erzesem, mint bahhanak... :) a vers nagyonjo :D

bahha 2007.07.01. 10:15:11

lehet hogy csak a szóhasználat miatt találtam másnak. de a végén azzal a verssel kiütöttél teljesen :D
süti beállítások módosítása