- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Diplomások klubja

2007. július 17. - Antibaby
Na, a szabim végére sikerül majd elfáradnom. Hajnali négyig beszélgettem tegnap, nagyon érdekes, értékes emberek úsznak be a képbe mostanában. Reggel 8-kor kolleganőm telefonált, alig bírtam megszólalni, olyan mély álmomból ébresztett a csörgés. Ráadásul bekérdezett egy szakmait, pedig egy sima "fiú vagyok-e vagy lány" kérdésre sem tudtam volna egyértelmű választ adni.
Amikor kinyitottam a mailem, vicces kép fogadott, vagy öt ismerősöm küldte el ezt a cikket. Ha ők úgy gondolták, hogy ezt nekem látnom kell, akkor én meg úgy gondolom, be kell csatolnom a blogba. Mert olyan "antibébis". :) Erre mondja Woody Allen, hogy nem szeretne abba a klubba tartozni, amely felvenné a tagjai közé. Hát ja.
Kisótól meg az első pillanattól feláll a hátamon a szőr. Még egy ilyen természetellenesen viselkedő póz csajt... Sugárzik róla, hogy súlyos megfelelési kényszerrel küzd. Most nem kötök át, de valószínűleg a diplomahalmozás és ezzel való büszkélkedés is ebből fakad nála.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr296821863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sunnyboy 2007.07.17. 12:53:10

Ez (mert csak ezt tudom mondani rá) egy igazi HP...

anyu(ha) 2007.07.17. 12:55:44

Rá se kattintottam, ez biztos ugyanaz a cikk, amin jól elszórakoztam kora reggel, csakis a sürgős (diplomát nem igénylő) tennivalóim akadályoztak meg a beblogolásában :)

Dweyra 2007.07.17. 13:34:40

Erről az jut eszembe, hogy annó, amikor elszabadultam a Bölcsészkarról, nálam sértésnek számított az a szó, hogy "értelmiségi". Pont az ilyen sznob, finnyázós, megfelelési kényszeres álművelt izék jutottak róla eszembe.

vani 2007.07.17. 15:20:17

a mai napot énis ennek a cikknek a beposztolásával kezdtem. mondhatni bearanyozta az alaphangulatom.

picaflor 2007.07.17. 15:33:06

ezennel megalapitom az "anti-D klubot" csak olyanok regisztralhatnak hozzam, akiknek nincs diplomajuk, de van szeles latokoruk... :)

27368 2007.07.18. 17:41:03

hát ez nagyon cink. attól hogy 2 diplomás ez a p, még nem lesz okos. jaaaaajjjjjjj, minek hiszi ez magát. persze miért is lepődöm meg. vicces h pont hétfőn vettem át a diplomámat...

66835 2007.07.24. 11:34:17

'gratulálok' a 2 diplomájához...meg a korlátolt agyához...

andrás 2007.10.30. 15:17:38

A KlubD jó társaság. Ez egy 7000 tagú színvonalas beráti kör, és hasznos szolgáltatásaink vannak. A diploma a színvonalat garantálja. Ha van, lépjetek be, ha nincs, ne irígykedjetek. Kiss Orsolya (Kisó) nem véletlenül szerzett 2 diplomát. Nagyon értelmesnek tartom. Ő a Magazin főszerkesztője a KlubD-ben. A KlubD-t azért vele reklámozzuk, mert ő a leghíresebb tag, de nem ő alapította a KlubD-t és nem ő a vezetőnk, de fontos tagja a KlubD-nek. Én büszke vagyok a diplomámra, és arra, hogy KlubD-tag vagyok.

2582 2007.10.30. 15:37:21

Ezzel alá is támasztottad a véleményemet. :)

andrás 2007.10.31. 11:27:19

Antibaby, ezt hogy érted? Te roszat mondtál a KlubD-ről, én jót. Hogyan és mivel támasztottam alá a véleményed? Egyébként van diplomád? Ha van, csatlakozz, majd a KlubD-ben megbeszélünk mindent. Könnyen megtalálsz, nekem van a legtöbb hozzászólásom. Ha nincs, ne irígykedj, és ne mondj véleményt olyan klubról, ahová nem léphetsz be.

2582 2007.10.31. 12:07:30

Azzal támasztottad alá a véleményem (meg az indexét), hogy automatikusan úgy gondolod, aki nem tag, vagy nem lehet az, az irigykedik. Miért tenné? Ezzel a feltételezéssel pont azt írod alá, hogy valamiféle felsőbbrendű csoportnak tartjátok magatokat. Irigylésre méltónak, pusztán a diplomátok miatt. Szerencsére jó néhányan vagyunk, akik nem így gondolkodnak, és nem szeretnének belépni a KlubD-be. Diplomások és nem diplomások egyaránt. (Bocs, hogy megemlítem, de általános iskolában tanítják, hogy az "irigy" rövid i.)

andrás 2007.11.13. 08:30:01

Antibaby! Köszönöm a helyesírási észrevételt, a rövid és hosszú magánhangzókban sokszor én sem vagyok biztos. :) Nem tartjuk magunkat felsőbbrendűnek, és nem szeretnénk senkit kirekeszteni. Minden klubnak joga van megmondani, hogy ki lehet tag, és ahogy egy horgászklubba nem léphetsz be bot nélkül, úgy a KlubD-be sem léphetsz be diploma nélkül. A KlubD egy színvonalas baráti társaság hasznos szolgáltatásokkal. (Karrier, Szakmai megkeresés, Társkereső, Magazin, KlubDélután, KlubD buli, KlubD kártya és társkártya, Fórum...) Szolgáltatásainkról regisztráció és belépés után olvashatsz leírást a KlubD honlapján, de ha valamelyik érdekel, szívesen elmagyarázom. A kirekesztésről idézném a KlubD vezetőjét: "A kirekesztés gondolatára a legjobb válasz András horgászos hasonlata. Ennyi. Aki kirekesztést és megkülönböztetést lát benne, annak súlyos önértékelési problémái lehetnek. A pénzen és vagyonon alapuló kirekesztésekkel nap mint nap találkozunk, és már szinte fel sem tűnik, ugyanakkor a tanulással, munkával, lemondásokkal és áldozatokkal kikövezett diplomához vezető utat pedig egyesek kirekesztőnek és felháborítónak tartják. Szerintem ez a felháborító." Sajnálom, hogy ennyire nem értesz meg engem, de én nem haragszom, még egy kis meglepetést is küldtem az e-mail címedre. :)

2582 2007.11.13. 09:35:06

Köszönöm az e-mailt. Sajnos tényleg nem értjük egymást, de természetesen haragról részemről sincs szó. Nem az a gondom ezzel a klubbal, hogy van egy szabályzata, amely szerint X beléphet, Y meg nem. Eleve úgy érzem, biztosra veszitek, hogy mindenki tag szeretne lenni, és fáj neki a kirekesztés. Pedig már magában az ellenszenves dolog (legalábbis egyeseknek, s szerintem az index cikk írója is ilyen, s a baráti körömben is jó néhányan), hogy egy ilyen klub létrejön. Létrejöhet persze, csak sokaknak nem szimpatikus, s úgy érezték, írniuk kell róla, mint jelenségről. A horgászok klubja azért nem jó példa, mert ott egy hobbiról van szó. Nem mondják, hogy aki nem horgászik, az értéktelenebb. (Egyébként nem hiszem, hogy bot nélkül kitiltanának onnan bárkit is.) Elolvasva viszont a KlubD belépés előtt elérhető bemutatkozó szövegét, itt ilyesmit érzek. A társaság hígulásának "megakadályozásáról" illetve az értékképzésről szóló mondat azt sugallja, hogy a diploma nélküliek nem rendelkeznek olyan értékekkel, amelyek egy jó beszélgetéshez, egy bulihoz, vagy akár egy párkapcsolathoz szükségesek. Egyik diplomás barátnőm is kapott meghívást, de nem élt a lehetőséggel. Úgy érzi, ide nem a diplomások szeretnének belépni, hanem azok a diplomások, akiket zavarnak a nem diplomások (pusztán e tulajdonságuk miatt) egy társaságban, egy klubban, vagy a társkereső oldalakon. Egyébként én is bosszankodom időnként a másokat hülyére vevő netes párkeresőkön, a kulturálatlanul viselkedőkön és azokon az embereken, akikkel nem lehet másról beszélgetni, csak az időjárásról, de tapasztalataim alapján ezek nem köthetőek iskolai végzettséghez, illetve nem szűrhetőek általa. Mindannyian ismerünk nagyon intelligens taxisofőröket, és "vállalhatatlan" viselkedésű diplomásokat.

andrás 2007.11.13. 10:37:05

Antibaby! Úgy érzem ,lehetnénk barátok, ha KlubD-kérdésben egyetértenénk. Sajnálom, hogy kirekesztőnek érzed a KlubD-t és még a vezetőnknek sem hiszel, de ha belépnél, megváltozna a véleményed. A diploma csak a színvonalra garancia. Természetesen egy diplomátlan egyén is lehet értelmes, értékes, kulturált, színvonalas ember, de aki diplomás, az biztosan az. (Legalábbis az ismerőseim között csak ilyenek vannak.) A KlubD vezetője nagyon kedves ember, nem sznob, legalább rá hallgass, ha nekem nem hiszel. Ha nem laknánk 120 km-re egymástól, ő lenne a legjobb barátom. (Ő budapesti, én veszprémi vagyok.) A taxis hasonlatodra annyit mondanék, hogy a legintelligensebb taxisofőr Gianni, és neki is van diplomája. (Ha jól tudom, közgazdász.)Lépj be, próbáld ki, ha nem tetszik, kiléphetsz.

2582 2007.11.13. 10:53:16

"aki diplomás, az biztosan az" Ez az, amiben nagyon nem értünk egyet. A taxisofőrös dolog kicsit félrement. :) Legalábbis én másra gondoltam. Ha szeretnék, akkor se tudnék belépni. Nem vagyok elég jó nektek. ;)

andrás 2007.11.13. 11:28:25

Antibaby! Hogy érted azt, hogy nem vagy elég jó nekünk? Nincs diplomád? Akkor miért foglalkozol a KlubD-vel? Ha van, akkor beléphetsz, nem zárunk ki senkit. Ha van diplomád, ajánlom, hogy lépj be, és meglátod, miért jó. (Ha nem tetszik, bármikor kiléphetsz.) Ha nincs diplomád, érdemes megszerezni, hogy beléphess a KlubD-be. :)

2582 2007.11.13. 12:06:42

Véleményt nyilvánítottam egy jelenségről. Azt még diploma nélkül is szabad. :) Majd, ha fontosnak érzem, megszerzem. De nem a klubtagság fog motiválni. :)

Miklós 2007.11.13. 16:36:57

András, szomorú szívvel olvasom, hogy Antibabyt még magának a Nagy Vezetônek szavai sem gyôzték meg.Hová jut így ez a világ? Egyébként megható, hogy idézted az Ô szavait. Én csak aziránt érdeklôdnék, hogy vannak e külön kasztok a Dklubon belül? Ha vannak, akkor megfontolom belépésem. Mert az már mégis hogy nézne ki, ha egy orvosi diplomával az ember egy fórumon találja magát egy kommunikáció szakossal.(Esetleg, uramnehagyel, társkeresôn keverednénk.) Mert azért a két diploma értéke nem ugyanaz, könnyen belátható. Így a két ember értéke is más nyilván, az egyik jobb fej, míg a másik kevésbé jó fej. Bár mindenképp jobb fej, mint egy nettó érettségizett. Ha jól értem a logikáját ennek a nagyszerû elit klubnak.

andrás 2007.11.14. 08:07:24

Miklós! Kasztok nincsenek, de végzettséged alapján a rendszer automatikusan besorol egy klubba. Ez a szakmai megkeresésnél és a karrier szolgáltatásunknál fontos, egyébként nem. A fórumon van egy közös diplomás fórum, ahová bárki írhat, és vannak szakmai fórumok. Eredetileg az volt a terv, hogy oda csak az adott szakmai klub tagjai írjanak, de ez most még nem így van. Oda is írhat bárki az adott szakmai témában, mert kérdezni egy laikus is tud. A társkeresőben beállíthatod, hogy melyik klubból keresel párt, de nem kötelező. Nem kizáró ok, ha egy orvosnak kommunikáció szakos párja van. Az "elit klub" megnevezést nem igazán szeretjük, inkább egy színvonalas baráti társaság vagyunk, hasznos szolgáltatásokkal. A többit leírtam az előző hozzászólásaimban. Ha mindet elolvasod, rájössz, mire jó a KlubD. Remélem, nem titkos az e-mail címed, mert küldenék neked meghívót. (Meghívó nélkül is regisztrálhatsz, csak diploma kell, de a meghívóból pontosan kiderül, hogy mire jó a KlubD.)

andrás 2007.11.15. 12:21:15

Véleményt nyilvánítottam egy jelenségről. Azt még diploma nélkül is szabad. :) Természetesen szabad. De olyan jelenségről ne nyilváníts véleményt, amit nem tapasztalatból ismersz, hanem felületesen, hallomásból. Majd, ha fontosnak érzem, megszerzem. De nem a klubtagság fog motiválni. :) Rendben. Ha megszerzed, belépsz?

2582 2007.11.15. 13:23:33

Nem, nem lépnék be.

Miklós 2007.11.15. 15:50:37

András, úgy látom az enyhe funkcionális analfabétizmus nem akadálya a KlubD-tagságnak. (Ami persze nem baj). Nem kell elkeseredni, a szövegértelmezés képessége fejleszthető, csak olvasnod kell könyveket, minél többet (nem, a szakmai tárgyú jegyzetek nem elégségesek ezügyben). A meghívási ajánlatot köszi, de nem fogadhatom el, bármilyen vonzó lehetôség is szabadidômben szakmai fórumokon osztani az észt.

andrás 2007.11.16. 09:08:38

Miklós! Mit nevezel enyhe funkcionális analfabétizmusnak? Elírás került a szövegembe? (Ha gyorsan gépelek, ez előfordulhat.) Vagy félreértettelek? (Ha ez a baj, mit értettem félre, és hogyan gondoltad, amit leírtál?) Mit jelent, hogy nem fogadhatod el az ajánlatomat? Nincs diplomád? Ha van, akkor elfogadhatod az ajánlatot, legfeljebb nem akarod elfogadni. Ez nagy különbség!

Miklós 2007.11.17. 17:19:57

András, az említett kifejezés nem azt jelenti, hogy nem találod el a billentyűket. Az a részegség. Azt jelenti, hogy nem érted a szöveget, amit olvasol. El tudod olvasni ugyan, de nem érted. Az pedig, hogy "nem fogadhatom el", nem feltétlenül csak annyit tesz, hogy nem lehetséges, hanem azt is jelentheti, hogy nem akarom elfogadni. Mert például nem szeretem az elitizmust. De ha már elitizmus, akkor legyen valami mögötte, komoly teljesítmény, szellem, vagy egy oxfordi diploma legalább. A KlubD erőltetett ál-elitizmus, kétségbeesett erőlködés, hogy egyesek valahogy igazolják a büfé-ruhatár szakos diplomájuk nem létező értékét.

andrás 2007.11.19. 08:57:26

Miklós! Mi NEM tartjuk magunkat elit klubnak, mert nem rekesztünk ki senkit, éppen ezért sértőnek tartom az "elitizmus" kifejezést, és még sértőbb az "erőltetett ál-elitizmus". Mi csak egy 10 ezer tagú színvonalas baráti társaság vagyunk. Olvasd el a november 13-án 8:30-kor írt hozzászólásomat! Ott erről a témáról idéztem a legilletékesebb személyt, a KlubD vezetőjét. Remélem, neki hiszel. Ha nem, írd meg az e-mail címed, küldök KlubD meghívót. Ha belépsz, körülnézel, meglátod, miért jó ez a klub. Ha nem tetszik, bármikor kiléphetsz, de ameddig nincs személyes tapasztalatod valamiről, pl. a KlubD-ről, addig nem illik kritizálni.

fineszedző 2007.11.19. 23:19:42

Ez a KlubD olyan csapat, amelyben nem tagnak lenni büszkeség! Tényleg, miért is jobb egy kommunikáció szakos diploma, mint a foxi-maxi? Röhejesen vicc ma büszkének lenni pusztán a diplomára, amelyet némi pénzzel szinte féleszűen meg lehet szerezni manapság. A KlubD jó üzlet lesz, ha sikerül elég felhasználót gyűjteni, mert sok cég örülne az olyan célzott reklámoknak, mint fiatal orvosok, jogászok, bölcsészek, informatikusok stb. A tagok meg majdcsak túlélik! :))) "10 ezer tagú színvonalas baráti társaság" ez jó! Ha minden nap 3 baráttal érintkezel valahogy, akkor 9 évente mindenkit "viszontláthatsz". Ez a konfliktusmentes kapcsolatok titka. :))) business as usual...

fineszedző 2007.11.19. 23:24:19

András, te nagyon nyomod az ipart, ennyi helyen nyomulni... Jól megfizethez a Kisó, márha te nem Ő vagy szeszélyesen. :)))

andrás 2007.11.21. 08:41:30

Fineszedző! 2 tévedést pontosítok: 1. Nekem ezért senki nem fizet, ezt teljesen önként csinálom. 2. Ha fizetnének, akkor sem Kisó fizetne, mert nem ő a KlubD vezetője, csak vele reklámoztuk a KlubD-t, mert ő híres. A KlubD alapítója és vezetője Tomka Barnabás ügyvezető igazgató. (A nevét itt még nem írtam le, de azt már leírtam, hogy nem Kisó a vezetőnk.)

andrás 2007.12.06. 15:14:11

Tagjaink száma elérte a 18500-at és folyamatosan növekszik.

andrás 2008.08.12. 11:29:12

Én vagyok az a megrögzött KlubD hívő, most visszatértem, terjesszétek egymás közt az üzenetem! 2007. augusztus 10-től 2008. augusztus 1-ig voltam klubtag, azóta a KlubD megy tovább nélkülem, de nem fog sokáig élni ilyen felfogással. Nem arra gondolok, hogy diplomás "elitklub", hanem arra, hogy T. B. (alapító, többségi tulajdonos, ügyvezető igazgató) rászokott a tagok igazságtalan kizárására. Engem néhány jogos és logikus kérdés miatt zárt ki egy olyan szabályra hivatkozva, ami alapján inkább őt lehetett volna kizárni. Ha érdekelnek a részletek, írjatok a citromail címemre! Ha írtok, még aznap elküldök nektek mindent. Ha megszűnik a KlubD, írok majd nekrológot. (KlubD, élt 2007. március 10- 2008...)

andrás 2008.08.13. 09:06:37

http://mage.hu/2008/7/9/proof

120608 2009.06.23. 11:38:50

Érdemes megjegyezni, hogy 2008. július 7-től szigorúan büntetik (kizárásal, feljelentéssel) azt a tagot, aki KlubD-ügyben kérdezni mer a klub vezetőségétől. A blogomban részletesen foglalkoztam ezzel az üggyel. Ismertető a klubról: http://maiesemenyek.freeblog.hu/archives/2009/03/27/KlubD/ Az ügy: http://maiesemenyek.freeblog.hu/archives/2009/04/07/9_honap/ A klubalapító viselkedése összehasonlítva egy másik üggyel egy másik klubban: http://maiesemenyek.freeblog.hu/archives/2009/04/15/Derult_egbol_villamcsapas/ Az ügy kronológiája és az okok elemzése, összehasonlítva egy másik szervezetben történtekkel: http://maiesemenyek.freeblog.hu/archives/2009/05/27/Uj_fejlemenyek_KlubD_ugyben/

Dell 2011.07.04. 02:00:33

This info is the cat’s paajmas!

Ellen 2011.07.04. 18:32:43

Didn’t know the forum rules allwoed such brilliant posts.
süti beállítások módosítása