- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Tanácsok férfiaknak, nőktől

2007. július 22. - Antibaby
Az alábbiakat egy férfitől kaptam, akinek a nőismerősei írták össze tanácsaikat. Néhányat kivettem, mert annyira nem értettem egyet velük, másokhoz megjegyzést fűztem, de még így is maradt benne olyan, ami so-so, tulajdonképpen igaz, csak mégis gizda. A poén kedvéért azért... Íme:
- Ha gyönyörű szexistennőként kezelsz, azzá válunk, ha nyűgös hisztériának tartasz, akkor azzá.
- A férfi jutalma a nő, a jutalma a tudat, hogy ő a jutalom.
- Egy: ne büfögj hangosan, Kettő: ne légy rá még külön büszke!
- Ne csak a farkad után menj!
- Nem meghódítani művészet, hanem megtartani a nőt.
- Ne ragadj ránk, mint a pióca, nekünk is szükségünk van szabadságra.
- Ne játszd meg az elérhetetlent! Elég hihetetlennek hat, hogy nem akarsz megdugni.
- Előbb a lelkünk olvadjon össze, aztán jöhet a reggelig tartó vad orgia.
- Egy váratlanul ajándékozott csokor virág jó befektetés. (hozzáteszem: szerintem pótlék, kompenzáció, de azért tudok örülni neki)
- Ha mi is szarul vagyunk, nem dugni, hanem beszélgetni szeretnénk.
- Mi nem félünk az okosabb partnertől. Gondolkoztál már azon, hogy te miért igen?
- Bővíts a szókincseden, ismerkedj ezekkel a szavakkal: bocsánat, hűség, szeretlek, csinos vagy, jól áll!
- A nőnek vonzóbb a jó humor, a biztonság, az őszinteség, a szimmetrikus testalkat, mint a kigyúrt test, kocsival, bunkó modorral.
- Az a lány a címlapról ne főz, és nem is mos rád. (hozzáteszem: mi sem feltétlenül)
- Ha valaki rád néz, nem biztos, hogy dugni akar veled.
- Ne igyál annyit, hidd el, undorító vagy és elviselhetetlen részegen, pláne ha én nem ittam egy kortyot sem.
- Ne a szeretkezés után kérdezd meg, hogy jó volt-e. Ha már mindenáron kérdezni akarsz, akkor kérdezd meg közben. (hm, felőlem utána is)
- Mosogatni szexi.
- Nem illetlenség, ha a pasi kezdeményezi a beszélgetést. Ha nem akarunk veled beszélgetni, azt úgyis meg fogod tudni.
- Ne vakargasd! Mosd meg!

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr76821883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

37621 2007.07.22. 11:43:41

ezt a listát vagy szingli vénlányok írták, akiket a fenti hozzáállásuknak hála messze elkerülnek a pasik, vagy valami töketlen papucs van velük (átmenetileg).. borzalmas. és ezt még a közhelyektől függetlenül mondom.

11173 2007.07.22. 12:09:59

Szerintem meg van benne igazság. Bár nem vagyok vénlány :-) - Megtartás határozottan nehezebb a hódításnál. - Címlaplány nem főz, nem mosogat. Sőt, néha élőben nem is létezik (köszönjük, photoshop). Pont tegnap fényképeztem egy messziről divatosan vékony 50 kiló körüli egyedet, akinek közelről szó szerint mindene lógott. - A legelső jótanácsot már Hrabal bácsi is megfogalmazta, ő pedig szintén nem a szingli vénlány típus :-)

55814 2007.07.22. 12:31:53

háááát, aki receptek és használati utasítások alapján szereti alakítani, megélni a magánéletét, a kapcsolatait, hmmmm, hát lelke rajta

13025 2007.07.22. 12:37:36

és a pasiktól nőnek lista? nem, nem a 1. szex éjjel nappal 2. szex éjjel nappal, kanmesére gondolok

2582 2007.07.22. 12:40:15

Ebből is létezik több verzió, meg abból is.

SWAT 2007.07.22. 12:56:23

Amit NEM csípek: ha wc-zés után nem mosol kezet!!!, továbbá a szájhősködés, a dohányfüst, a hiszti, a lakodalmas zene, a hónaljkutya, a lelki zsarolás, a férfi-sovinizmus, a női-feminizmus,...

72947 2007.07.22. 13:56:10

- A nőnek vonzóbb a jó humor, a biztonság, az őszinteség, a szimmetrikus testalkat, mint a kigyúrt test, kocsival, bunkó modorral. - Ne igyál annyit, hidd el, undorító vagy és elviselhetetlen részegen, pláne ha én nem ittam egy kortyot sem. Érdekes. Nálam volt jó humor, biztonság, őszinteség, szimmetrikus testalkat, a barátnőm mégis elhagyott két év után egy alkoholistáért, akinek több pénze volt mint nekem...

2582 2007.07.22. 14:07:41

Meg vannak piás lányok.

Tim 2007.07.22. 14:11:30

ez a lista is ér annyit, mint bármi más. :) szóval, ööö... majd ha kifogytam a WC-papírból... :)

Tim 2007.07.22. 15:32:47

(ha túl vulgárisnak ítéltetett, elnézést :) )

43796 2007.07.22. 16:32:54

Egyikkel sem tudok egyetérteni. Elfogadom, hogy vannak ilyen nők akik ezekre vágynak, viszont én rájuk biztosan nem vágyok! Ebből megint csak azt látom , hogy a férfi-nő viszonyban sok esetben van egy alapvető hiba, ami aztán megöli az egészet. A férfiak nagyrésze dugni akar , a nők nagyrésze pedig beszélgetni. És ez így nem fog működni, ha pedig az egyik fél magára erőltet olyat amit ő alapból nem csinálna az még rosszabb.

Divine19 2007.07.22. 18:37:14

Hu de kemény ez a levél. Kábé rettentően büszke feministák írhatták, és kábé az életben nem fogadnám meg. Mint srác ugy látom, hogy sokminden számít, de kb az, hogy legyél érdekes. meg jóképű, mint én. :D

11337 2007.07.23. 09:33:49

"Előbb a lelkünk olvadjon össze, aztán jöhet a reggelig tartó vad orgia." Ezt fogom hasznalni az onuralmam fejlesztesere. Felirom egy cetlire, neha elokapom, elolvasom, es probalok majd nem rohogni.

szandy 2007.08.28. 14:12:26

Monknak igaza van a férfiak nagy része dugni akar, a nők meg mbeszélgenti. Ezért van az hogy nekem szex közben be nem áll a szám. :)))) Amúgy szerintem nálunk valami nem stimmel, lassan nekem kell könyörögni a szexért, mert én többet akarom, mint a párom. Végérvényesen ő tökéletes, nem iszik, nem dohányzik. Felmos maga után ha fürdik, és kiviszi a szemet. Pedig becsszó sosem neveltem papucsot.
süti beállítások módosítása