- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Árulkodó gesztusok

2007. július 26. - Antibaby
Az igazi bókokat nem filmekből tanulja be az ember, s a valódi törődés és szeretet is belülről fakad. Amikor este kilenckor már nem indul el a találkozóra, mert "csak" két órát tudnánk együtt lenni, de azért órákig beszélget velem a telefonban, akkor érzem, hogy nem egy röpke program vagyok számára. Vagy amikor olyan trutyit is nagy átéléssel takarít le rólam, amihez én hozzá nem nyúlnék... Ezek, a számára talán nem is feltűnő gesztusok nyugtatnak meg és ezekből jön át: szeret és gondoskodik. S ezen a ponton szinte mindegy, hogy lecsendesedett szerelemről, mély barátságról vagy szenvedélyes érzelmekről van-e szó.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr696821909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Part 2007.07.26. 20:19:01

Bocs, hogy itt, ha gondolod töröld ki ezt a kommentet, de Dris nem jogász vagy valami hasonló? :)

Tim 2007.07.27. 01:33:21

"az igazi bókokat..." - ez egy olyan mondat, ami nagyon tetszett. de nem tudom, én pont ellenkezőleg vagyok - aki fontos, azzal akár csak negyed órát: a lényeg, hogy láthassam, beszélhessek vele, a közelében lehessek... másként nem bírnám ki. kár, hogy ennyire fontos régen volt már nekem ember.

verbeka 2007.07.27. 08:02:50

Az ember idővel észreveszi a valódi értékeket. Sajnos van egy rossz tulajdonságunk. Bölcsességünk ellenére elkezdünk vágyni valami más után.

2582 2007.07.27. 08:04:19

Part: nagyon nem. :) Tim: én is úgy vagyok vele, hogy aki fontos, azzal akár pár percre is... Engem is meglepett, hogy nem csalódott voltam, hanem megnyugtatóan hatott rám. A hangsúly, amivel mondta, és a tudat, hogy sokakkal csak 1-1 órára szokott összefutni, rám meg mindig fél napokat szán.

Part 2007.07.30. 21:06:33

Hihi, jajj télleg nem, közgazdász. :)

vohzagynbv 2010.04.17. 04:07:35

62RiDx jodxnwbeaatt, [url=http://dssnzvykpuzs.com/]dssnzvykpuzs[/url], [link=http://cehxaeaymuog.com/]cehxaeaymuog[/link], http://qggdrnyztbuw.com/
süti beállítások módosítása