- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Béta hím

2007. augusztus 22. - Antibaby
A pszichológusom szerint számomra a béta hímek ideálisak. Na ne! Legalább valami mix, ha kérhetném. AB+, mellkasán egy billenőkapcsolóval, amivel szabályozhatom, melyik érvényesüljön éppen.
Mondtam már, hogy nekem bejön az a férfitípus, amelyik azért nem rendel pizzát, mert a doboza nem férne bele a szemetesbe?
Lopott dumákkal villogok.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr686822007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gy. 2007.08.24. 00:12:52

egyszer (?) már szerintem beszéltünk róla.. > "az élet multipackben gondolkodik" mármint mielőtt kapcsolgatnál... :)) Persze, értem én, hogy "édes" lenne a világ és az élet, ha mindig mindenkiből csak a számunkra megfelelőt és jót kapnánk... a'la W.A. "istenem, ha minden ilyen flottul menne".. De nem megy. illetve mégis. ha képesek vagyunk rá. És ne hidd, hogy fordítva (vagyis más) nem így van (vele). úgy vagyunk tökéletesek, hogy tökéletlenek vagyunk. sebaj, tudunk fejlődni, változni. Tökéletesből már úgysem lenne hova.. :) igenis csakazértis és akkoris szép az élet, na. :))
süti beállítások módosítása