- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Csak úgy

2007. augusztus 22. - Antibaby
Pénteken nagy mellénnyel előadtam Gy.-nek, hogy mennyi témám van, csak úgy roskadozik majd alatta a blog. Na ja. Csakhogy írni nincs kedvem. Egész nap postolok fejben, de mintha betonfal lenne köztem és a billentyűzet között.
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy azt sem tudom, hol kezdjem. Annyi új ismerősöm van, annyi új sztori, mind-mind hollywoodi szintű hihetetlenség és sok a tanulság... Lecserélődött az Antibaby-park egy része. :) Ha nem szedem valami átlátható rendszerbe, nem lesz követhető a kívülálló számára.
Jut eszembe, most is csak azért jöttem, hogy megosszak ezt-azt, apró csemegéket, kenyeret és cirkuszt a népnek. :)
Pl. ezt: "...három órán keresztül nem fújtam ki az orrom, nehogy elkenődjön a rúzsom. Itthon aztán egy egész tízes csomag papírzsebkendőt használtam el együltő helyemben. Juj, nagyon Besenyő Margit bírok lenni mostanában." by Skydisco
Vagy ezt:



- Bántottalak én téged?
- Te rájöttél, mi lehet ez? Paródia? Vagy komoly? Egy filmrészlet? Vagy videoklip?
- George Michael arabul.
- :( Sajnálattal tájékoztatom, uram, hogy megszakítottam önnel a kapcsolatot!
- Az azzal jár, hogy több ilyet nem küldesz?
- Se.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr46822005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

27368 2007.08.22. 17:38:10

ótejóég! ez a videó nagyon fájt. hihetetlen. de sztem bollywood.

k_edina 2007.08.23. 12:18:10

A Duna Tv-n volt egy film kb egy hónapja, én akkor ismerkedtem meg a műfajjal. Arról szólt, hogy egy fiú beleszeret egy lányba, de mivel valami más kasztba tartoznak, a lány bátyja kifogásolja a fiú személyét, ezért a bandájával többször jól elkalapálja, eközben romantikus meg táncolós jelenetek vannak na és a hepiend az, amikor a fiú veri szarrá a lány bátyját. Feltűnt amúgy, hogy a romantikus filmben egy csók sem csattan el! Szóval ez az élet.

Gy. 2007.08.23. 23:53:58

csak megjön, megjött az ihlet. :)) btw abba filmbe vhogy én is belenéztem. true and real. és óriás sztárok a milliárdos indypiacon:)) És még tiszta szerencse, hogy a Duna nem az újraforgatott Titanic 3+3 órás verzióját adta le..:))

k_edina 2007.08.27. 13:21:58

Engem annyira elbűvölt, hogy a tévé előtt ragadtam. Ilyen idióta, egyben ötletes és szórakoztató táncstílust ritkán látni :) És ez valami alapdolog lehet ott, mint nálunk a rock'n roll.
süti beállítások módosítása