- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Parfüm

2007. augusztus 30. - Antibaby
Olvasói kérdésre elárulom, azért nem írok parfümökről, mert hidegen hagynak. Nagyjából annyi szerepük van az életemben, mint a blogomban. Persze azért használok, de nem vagyok az a Douglas-ben körbeszaglászós típus. Még sok évvel ezelőtt két-három illatra azt mondtam, ez jó, ez olyan hozzám való. Azóta minden karácsonyra kapok valamelyikből egy üveggel. Pont akkor, amikor az előző már majdnem elfogyott. Tehát körülbelül nulla másodpercet foglalkozom évente parfümökön való gondolkodással vagy a beszerzéssel.
Ha már szóba jött, nem kedvelem a mesterséges illatokat. Szeretem a frissen vágott fű, az eső utáni föld, a virágok és fenyőfa szagát, de nem veszek a lakásba úgynevezett légfrissítőket, a wc-be illatosítót, nem viszem túlzásba az öblítőhasználatot, és nem veszek illatosított gyertyát vagy tisztasági betétet sem. Nekem ezek inkább zavaróak, irritálják az orromat, mint kellemesek.
Te jó ég, írtam a blogban a parfümökről... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr66822045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marge 2011.08.27. 03:37:51

Suprieor thinking demonstrated above. Thanks!

Justus 2011.08.27. 16:28:50

Suprelby illuminating data here, thanks!
süti beállítások módosítása