- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Oh, my hair

2007. augusztus 31. - Antibaby
Egy viccelődős (hihi) oldalon találtam egy linket, amelyen szerencsétlen gyerekek borzalmas frizurával szerepelnek, s tényleg... indokoltnak éreztem, hogy a fél internetes társadalom ezen nevet... aztán görgettem le és lejjebb és lejjebb... és egyszercsak lehervadt a mosoly az arcomról, mert ott volt az én frizurám. :) Egy szőke kisfiú fején. Öööö... a frizurám, mint a gúnyolódás középpontja. :) Már majdnem úgy volt, hogy egyik kezemmel a fodrászomat tárcsázom (gombozom), másikkal az ereimet vágom fel, amikor Dris betoppant, s megnyugtatott, ami egy kisfiún gáz, az egy trendi csajon trendi. :) Hm, akárhogy is, én szeretem.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr276822055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vera 2007.08.31. 17:40:10

neee, Antibaby, elvisz az izlesrendorseg:D azert ez mar itt, a cikis hajak mekkajaban (=nemeto.) is gaaaaaaz!

Lakeisha 2011.07.03. 14:49:12

Fraklny I think that's absolutely good stuff.

Donte 2011.07.04. 17:38:26

Many many quality piotns there.
süti beállítások módosítása