- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Cirque du Soleil

2007. szeptember 01. - Antibaby
Sosem szerettem a cirkuszt. Nem varázsoltak el a ripacs bohócok és természetellenes mutatványokra kényszerített állatok.
Kb. egy éve küldött nekem egy olvasó egy linket. Akkor, úgy emlékszem, nem tettem be a blogba, pedig nagyon tetszett. Most, hogy Budapest utcáit elárasztották a Cirque du Soleil-plakátok, kicsit utána jártam, s amit találtam, ámulatba ejtett. Már az pirospont, hogy nem használnak állatokat a produkciókhoz. Hatalmas shownak tűnik, remek táncbetétekkel, élő zenével, énekkel, izgalmas akrobatikus mutatványokkal, elképesztő színpadképpel. Szívesen megnéznék egy ilyet.
A Cirque du Soleil annyit jelent: a Nap Cirkusza. Az 1984-ben alakult kanadai társulatnak több mint 3000 tagja van. Különlegességük az állatszámok mellőzése mellett az, hogy egyedi zenét használnak, amely nem a cirkuszokban megszokott stílusban íródott. A társulat minden előadását más-más zenei stílusra készíti. A tangótól az experimentális zenén keresztül a pop-rock műfajáig nagyon széles a skálájuk. (Ismerős?) Ezen kívül turnéik bevételeinek egy részével, valamint folyamatos jelmezkészítési munkákkal támogatják a montreáli szegénynegyed lakóit.
A YouTube-on nagyon sok klipjük megtalálható, nekem ez a három a kedvencem:
Ennek nincs címe, de én innen tuti nagyot esnék pofára.
Zumanity show - Two Men 
Cycles Act, ezzel fogom rávenni Drist, hogy menjünk el.
Budapestre a Delírium című előadással érkeznek.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr646822041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

4651 2007.09.01. 12:11:54

Nekem már van jegyem rá. Úgy örülök, hogy jönnek. És Drisnek üzenem, hogy kifejezetten utálom a cirkuszt. Mindent. A hangulatot, bohócokat, a szerencsétlen állatokat és még szerencsétlenebb gyermekeket, stb.. De ez olyan, mint egy színházi előadás, amiben egyaránt vagyok lenyűgözve az emberi határtalanságtól és a művészettől.

59208 2007.09.01. 23:35:25

Na, ez a nem semmi.

Garti 2007.09.04. 22:32:09

Fél éve volt az levél, pontosabban hét hónapja :) Örülök, hogy tetszik!!! Én a sok közül még ezt ajánlom: Cirque du Soleil: Then & Now http://www.youtube.com/watch?v=skpWR1vHKc8 káprázatos montázs az elmúlt húsz év produkcióiból, különösen megkapó, ahonnan elindult Kanada legjelentősebb kulturális exportcikke. Olyannyira export, h. a jelenleg futó 15 előadásból 8 járja a világot, a 7 "resident show" pedig mind az USA-ban látható, (ebből 5 Las Vegasban). A legfényesebb csillag az "új cirkusz", a "cirque nouveau" (erre is érdemes rákeresni) műfajában, de említsük meg a svéd Circus Cirkör-t is. Az apró társulatok rétegprodukciói pedig kimondottan a kortárs zene/színház elemeiből építkeznek, ezekkel a legkényesebb ízlésű sznobok is meg lehetnek elégedve... (A Magyar Nagycirkusz nevű pókhálós siralomházat inkább hagyjuk...) Nna, befejezem, a Deliriumon találkozunk :) De ne tessék ám halogatni a jegyvásárlást, én kb. egy hónapja vettem, és a legjobb helyek addigra már elfogytak...

Nelly 2007.09.05. 08:40:00

ha menni szeretnèl jòelore szervàlj magadnak jegyet, mert nagyon gyorsan elkelnek ès utàna ki tudja mikor jonnek megint felètek... èn is nagyon szeretnèk màr egyszer egy eloadàst làtni toluk... Lehetoleg Las Vegasban :D :D

Gabby 2011.07.03. 12:58:30

AFAIC that's the best ansewr so far!

Travon 2011.07.04. 18:10:41

I suppose that suodns and smells just about right.
süti beállítások módosítása