- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Di-di-didergek

2007. szeptember 05. - Antibaby
Hát ez nem igaz, megfagyok. Pedig jóformán a téli ruháim vannak rajtam, az ablakok pedig becsukva. A hősugárzókat még nem osztják szét, amíg nem szedték le a légkondikat... oké, oké, csak szedjék már, mert a kültéri egység kivezetése miatt 3 centis rés van az ablak mellett, megfagyok, nem értik?, megfagyok!
5 és fél éve dolgozom itt, de ma új szemszögből láttom az eddig nem túl izgalmas emeletünket. Úgy is mondhatnám, rácsodálkozom az irodai élet apró szépségeire. Rájöttem, mennyi minden le kell fénymásolnom, s ez milyen jó nekem, mert a gép meleg levegőt fúj, ráadásul meleg papírt ad ki. Aztán ott van a kenyérpirító, amit még sosem kapcsoltam be, épp itt volt az ideje, bár kenyerem nincs. Valamint, ha elég gyorsan mozgatom a tollat a papíron, én magam is hőenergiát termelek. Meg persze futva is lehet közlekedni a folyosón, kipirulok, mire a végére érek. Hatékony nap lesz, már látom. Az szinte tuti, hogy ma beszlopálom az éves teaadagomat.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr816822081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tim 2007.09.05. 15:33:24

ha már beteg vagyok, de muszáj kimozdulni, én ma teszteltem az új bőrkabátomat. ha a fejemet lecserélnék Bruce Willis-ére vagy Clive Owen-ére, mehetnék szerepelni a Sin City második részébe... :D

Lurraine 2011.08.26. 23:23:49

I don't know who you wrote this for but you hleepd a brother out.

Raynoch 2011.08.27. 16:27:26

Okay I'm cnoivnced. Let's put it to action.
süti beállítások módosítása