- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Azok a fránya gyermekévek

2007. szeptember 22. - Antibaby
A múltkori osztálytalálkozó, érzéseim szerint, sokakban megmozgatott valamit. Nem felületes kis péntek esti dumcsizás volt, az biztos. A saját érzéseimet, s hogy napokig kavarogtak bennem a dolgok, már leírtam. Ott, az egykori barátok, ellenségek és szerelmek előtt felálltam, és bocsánatot kértem néhányuktól azért, hogy a suliban vezettem le a családi feszültséget. Nem tudtam, jó ötlet-e ilyennel előhozakodni, de nem bírtam magamban tartani, megkönnyebbültem, s láttam a mosolygó arcokon, hogy nekik is kellett ez a pár szó.
Hét közepén hívott a barátnőm, hogy az osztálytalálkozó, és amit a többieknek mondtam, felelevenítette benne a régi emlékeket, főleg az otthoni, gyerekkori sérelmeit. Egyedül velem tudja megosztani. Kijelöltük a péntek estét, s kivételesen nem kávézóba mentünk beszélgetni, nem is egy parkban ültünk le, hanem rendeltünk két pizzát, s nálam, hangulatvilágításban, a puha szőnyegre telepedve beszélgettünk. Én jóformán csak hallgattam. Általános iskolában össze voltunk nőve, mégis nagyon sok mindent nem tudtam róla. Pl. a családján belül zajló szörnyűségeket. Azóta lezárta azt az időszakot, legalábbis azt hitte, távol költözve a szüleitől, új életet kezdett. A múlt heti időutazás felszínre hozta a családi problémákat is, s ezeket újraélve hirtelen felismerte felnőttkori problémái gyökerét. Leginkább azt értette meg, miért választ folyton olyan férfiakat, akik aztán szenvedést okoznak neki. Ámulva hallgattam, s remélem, tudtam neki segíteni, merre iduljon tovább.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr616822165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

iojxuk 2010.04.17. 03:38:01

5gfEyJ xsyairbiqste, [url=http://ptkpzagbytns.com/]ptkpzagbytns[/url], [link=http://mexnrlbvufav.com/]mexnrlbvufav[/link], http://nahzswxrenzt.com/

Bucky 2011.07.03. 10:02:52

You have shed a ray of suhninse into the forum. Thanks!

Kaiden 2011.07.04. 17:11:23

I raelly needed to find this info, thank God!
süti beállítások módosítása