- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Filmes játék #3 - A mi filmünk

2007. november 21. - Antibaby
Összeállt kis csapatom, az Antibaby's Twelve: Bahha, Nezsike, Bridgetj, Pizarro, Mkasme, Chris_7, Cascata, Fakanál, Lobo, Annie, Naudia, Customer 

Köszönöm, hogy olyan gyorsan és sokan mellém álltatok. Amikor általános iskolában partizánhoz vagy kosarazáshoz csapatokat kellett állítani, velem senki nem akart lenni. Nem csodálom, elég béna voltam és vagyok a labdajátékokhoz. A filmeket viszont imádom, és hajt, hogy ennyien bíztok bennem. Bár rögtön szeretnélek is ösztönözni titeket, legyetek buzgók akkor is, amikor én szemlátomást nem vagyok net közelében. Elég sok a dolgom a héten, de azért fél szememet a csapatomon tartom.
A feladatot jövő hétfőn este 8-ig kell megoldanunk, de a két leggyorsabb csapat plusz pontokat kap, tehát érdemes sietnünk.
A feladat pontos leírása Anánál olvasható. Lényeg, hogy létre kell hoznunk a saját filmünket, persze nem leforgatni, csak úgy csinálni, mintha. Helyszínnel, angol és magyar címmel, aláfestő zenével, szereplőkkel, ütős sztorival. Elég összetett és élénk fantáziát igényel. Már előre élvezem.
Felmerült bennem, hogy miután összeállítunk egy alap sztorit, a további feladatokat akár szét is oszthatnánk, hátha úgy áttekinthetőbb és hamarabb elkészülünk, de ha mindenki minden részbe szeretne beledolgozni, akkor én nem leszek semmi jónak elrontója.
Időnként összefoglalom, hogy is állunk, de mivel olvasóim többsége valószínűleg nem a játék miatt jár ide, a blog mellett az e-mailt gyakrabban fogom használni. A jobb ötleteket azért is érdemes levélben megosztani, mert így nem adunk tippet a versenytársaknak. A leveleket nekem küldjétek, és ami mindenkire tartozik, azt vagy a blogban, vagy kör e-mailben megosztom valamennyi csapattaggal.
Egyelőre ennyi jutott eszembe, várom az alap ötleteket, és az esetleges kérdéseket. (Ha a főnyeremény egy Brad Pitt-tel való találkozás lesz, vállalom, hogy átveszem. (: A csapat nevében.)

Update: Megvagyunk 12-en, esetleg egy 13. még jelentkezhet. Megkérdeztem Anát, a játékba nem nevezett blogolvasóim is segíthetik ötletekkel filmünk tervét. Az egyszerűen nem fér bele az időmbe, hogy minden játékos blogját figyelemmel kövessem, ezért amit ott írtok, az nem feltétlenül jut el hozzám és a többiekhez.

Update2: Hárman már küldtek filmötletet. Elég részletesen leírták, le a kalappal előttük (ti nem dolgoztok? :) ). Estig még várnék, és akkor eljuttatom mindenkihez az eddigi ötleteket. Lehet majd szavazni rájuk, és el tudunk indulni. Ne aggódjatok, egy pillanat alatt nekilódulunk majd, és aztán már csak az apró részleteket kell simogatni. Ha nincs Photo Shop-guru a csapatban, én szívesen bevállalom majd a filmplakát tervezését, készítését, a magam egyszerű módszereivel.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr396822455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

68941 2007.11.21. 09:20:20

jaj, én nagyon drrruuukkkooollloookkkk nektek!!! :) :)

50818 2007.11.21. 09:43:38

Ha netán a fődíj egy Harrison Forddal elköltendő vacsora lenne, akkor ne fáradt Antibé, majd én helytállok a csapatért:) Szeretem a kihívásokat:D

2582 2007.11.21. 09:48:46

Euthymia, köszönjük. Fakanál, ezen nem veszünk össze. Ford a tiéd. (Hogy terjed ez az Antibé becézés...)

Annie 2007.11.21. 10:26:13

először valahogy azt kellene eldönteni, milyen típusú filmecske legyen, vagy nem? ja, és a nehezen elérhetőség feloldására: urilanyblog_kukac_velvet_pont_hu igérem, többször rápillantok a postaládikóra, mint általában szoktam amúgy antibaby, milyen főnök vagy te (ha már antibaby's twelve-et emlegetsz), hogy nem a főnökkel szeretnél találkozni, elég neked Brad Pitt, ez esetben én vállalom a nehéz feladatot személyesen George-dzsal elbeszélgetni, úgyis lenne hozzá néhány kérdésem :P

43566 2007.11.21. 10:47:09

Ha pedig esetleg Johnny Depp, akkor en is szivesen leveszem a valladrol a terheket... ;) Addig meg torom a fejem...

50818 2007.11.21. 10:59:44

Lehet, hogy a forduló végére az egyszerűség kedvéért AB-vé rövidül, de ez nem a tiszteletlenség jele, csupán a praktikumé:)Viszont arra mindenképpen jó mindkét változat, hogy egyre élesebben lássam a saját fakanálságom tarthatatlanságát:D

67816 2007.11.21. 11:02:19

Még lehet csatlakozni?

83444 2007.11.21. 11:48:53

huhh, izgi! akkor beindítom az agytekervényeimet, csak az a baj, hogy pétek délutántól vasárnap estig nem leszek netközelben .. addig viszont ... :)

2582 2007.11.21. 12:05:03

Mivel már jönnek az ötletek, és nincs két hasonló, egyetértve Annie-vel arra buzdítanék mindenkit, először a film típusát határozzuk meg. Én egy könnyedebb hangvételű drámára szavaznék, mivel a bonbon csomagból jövök... :) SZóval Forest Gump, Garp szerint a világ vonalat tudnék elképzelni, amiben van romantika, humor és mondanivaló is. De van, aki már Hitchcock-ot küldött, más magyar tragikomédiát... Nem vagyok főnök, csak összefogom az egészet, piszkálnom kellene a lustábbakat. Egyelőre nem sok időm van rá, úgyhgoy piszkáljátok magatokat, légyszi. :) Annie, Clooney 1 Ft-ért a tiéd. :) Johnny Deppet már nem adnám olyan könnyen. Customer, lehet csatlakozni, te vagy a 12. a csapatban. nezsike, akkor addig zúdítsd ránk minden ötleted.

2582 2007.11.21. 12:14:31

FIGYELEM! A post időnként frissül, update információkat tettem bele most is.

50818 2007.11.21. 12:17:02

esetleg érdemes lenne a csapat tagjainak listáját is véglegesíteni az előző posztban

2582 2007.11.21. 12:22:29

Ebben a postban és az előzőben is frissítettem a listát. Szerintem pont akkor, amikor kommentelted. ::)

67816 2007.11.21. 13:56:25

Az jutott eszembe, tekintettel arra, hogy elég nehéz összefogni ennyi embert, érdemes lenne egy külön blogot csinálni, ahova mindenkit meghívsz/unk. Oda rakjuk fel az ötleteket, infókat, ami a "filmünket" érint, és az lehetne a csapatmunka terepe, kicsit könnyebbé téve a kommunikációt. S hogy a többi csapat ne kukkolhasson, titkosítani kéne, így csak mí férünk hozzá.

2582 2007.11.21. 14:03:13

Hát, nekem az nehezebb lenne, ha Ana blogján és a sajátomon + emailen kívül (amiket ugye amúgy is figyelnem kell, játék ide vagy oda) még egy újabb blogot is kellene figyelnem, és szerintem nem is indokolt egy játék miatt új blogot indítani... de ha a csapat többi tagja szeretné... Javaslom, hogy várjuk meg mindig az estét, én addig nyomom , amit tudok, de biztos vagyok benne, hogy sokan dolgoznak épp, és csak estefelé tudnak aktívak lenni.

2582 2007.11.21. 14:06:08

Aki a legkülönbözőbb álnevein vagy a rendes, polgári nevén ír e-mailt, könnyítse meg annyiban a dolgomat, hogy odaírja a blogolós nickjét is. Köszi. :) Fakanál, ugye te vagy üvegmadár?

2582 2007.11.21. 14:11:34

Update a postban!

60396 2007.11.21. 14:33:51

holnap estétől teljes mellszélességgel tudok err koncentrálni(akkor megyek haza, s leszek folyamatosan gépnél)

bahha 2007.11.21. 14:55:59

én a filmcímre izgulok nagyon. péládul lehetne: pesszimistáknak: the worst scenario (a legrosszabb forgatókönyv) kockáknak: under the law (a törvény értelmében) vicceseknek: hello (szia) titokzatosan: bounced back (helyre állt - ezt bármire ráhúzhatjuk) bár lehet hogy nem a gombhoz kéne a kabátot keresni :)

2582 2007.11.21. 14:59:16

pizarro, kíváncsian várom az ötleteidet. bahha :) milyen műfajt szeretnél?

60396 2007.11.21. 15:15:48

ja, ide ötlet is kell? (elkezd mélyen izzadni), azt meg honnan szerezzek :-) Majd belopódzom Annie fejébe és kutakodok. Az ő fejében lévő hanggal még úgysem ismerjük egymást személyesen :-) Amúgy mivel 12-en vagyunk, különböző érdeklődési körrel, azaz különböző "szuperképességekkel", talán nem is hüyeség az Ocean's Elevenből(inkább Twelve-ből) kiindulni. Amolyan humoros akciófilm. Nem gyilkolászós akciófilm, hanem trükkös, pörgős, intellektuális akciófilm.

43566 2007.11.21. 15:26:18

a kozos blogot annyira en sem tamogatom, mert mar ez idoigenyes, hogy frissitgetem a kommenteket... nem tudjuk azt valahogy megcsinalni, hogy mindenkit belekopizni egy mailbe, es akkor meg az ellenseg se tudja ellesni az otleteinket...?

Annie 2007.11.21. 15:34:20

@bahha a "hello" nem is rossz, lehetne egy találkozás két ember között, ami kihat, ha nem is egész életükre, de legalább is addíg, amig a film cselekménye le nem zárul, vagy mondjuk a két ember két találkozása fogja keretbe a történetet @pizarro akkor ne egyem meg a pudingot, mert holnap keresni fogod?

bahha 2007.11.21. 18:05:57

ez jól hangzik Annie. én mindenképpen azon vagyok, hogy legyen valami mondanivalója, ezért simán lehet kerete a filmnek. persze rugalmas vagyok, szal ha akcióvígjátékot csinálunk, az sem gáz :D

Naudia 2007.11.21. 19:40:36

Hm, izgi fordulo, en is gondolkozom am rajta (csak nagyon tanulos idoszak van epp). Mi lenne, ha csinalnank egy levlistat? :) Mufajilag nekem is mosolygos drama tetszene (esetleg termeszetfilm) :)

50818 2007.11.21. 19:49:07

Antibé, igen, én vagyok Fakanál/üvegmadár, továbbá Éva is, hogy nehezebb legyen:) A külön blog szerintem is túlzás. Én elküldtem az ötletemet, kíváncsian várom, mit mondanak rá a többiek. Igazából nekem mindegy a műfaj, bár talán akciófilmben kicsit gyengébb vagyok a sokévi átlagnál:)

Lefty 2011.07.03. 08:12:57

That's really thninikg out of the box. Thanks!

Maribeth 2011.07.04. 17:00:08

Do you have more great airtcles like this one?
süti beállítások módosítása