- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Álommunkát, most azonnal!

2008. január 04. - Antibaby
Csodálatos nap volt a mai.
1. Ebéd után mélyen a kollegáim szemébe néztem, és elnézést kértem, amiért úgy ettem, mintha homokoznék.
2. Veszettül túlóráztam, miközben a többiek koktélpartira mentek. Mazochista vagyok? Nem, csak szerettem volna szabadságra menni. Csak részben sikerült, de második nekifutásra jobb lesz. Ebben az évben eddig minden nap túlóráztam.
3. A túlmunka nagyjából 4. órájában sírtam egyet a főnökömnek. Másfél órát ácsorgott mellettem a konyhában, télikabátban. Aztán nem jutottunk semmire.
4. Csúnyákat is mondtam. Nem káromkodásokat, csak nagyon őszintéket.
5. Álommunkát a-ka-rok! Most azonnal! Ki szeretnék teljesedni. Kifejezni magam. Értelmet nyerni nyolcórailag. Nem szeretnék kilépni, és ők sem szeretnék, ha elmennék. De azért fél szemem a lehetőségeken. Úgy sincs olyan... Tisztában vagyok vele, mi lenne jó. De attól felkopik az állam.
6. Kétszer is megnéztem, és szerintem rúzsfoltos a vécédeszka.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr776822575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ada 2008.01.05. 10:03:30

Valaki biztosan alapozott a koktélokra, csak épp túlzásba vitte, és....ööö...szóval azért a rúzsfolt. :) Illetve van még egy ötletem, de az drogokkal kapcsolatos, ehhe. Vagy csak szimplán unták az egyszínű deszkát, és feldobták egy kis mintával. :)

vani 2008.01.05. 11:12:36

de legalább tudod, hogy mi tenne boldoggá, ez hidd el, fél siker. a többi úgyis ki-a-la-kul :)

2582 2008.01.05. 11:16:52

Igen, tudom, nem rossz ez így, kicsit sem, csak menthetetlen idealista vagyok.

Part 2008.01.05. 15:27:39

Atyaisten, fél nap kellett, hogy leessen, hogy az "álommunka" alatt nem a látens és manifeszt álomtartalmakkal kapcsolatos dolgot érted! :D :D

6782 2008.01.05. 16:05:08

Occam borotvájának segítségével megfejtettem a rejtélyt. Szerintem az a megoldás, hogy az a rúzsfolt a vécédeszkán negatív lenyomat. Márminthogy valakinek a fenekéről tapadt oda. Na?
süti beállítások módosítása