- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Nőnek lenni fáj

2008. január 11. - Antibaby
Az elmúlt héten átértékelődött számomra a fájdalom fogalma. A világ összes kínzását kipróbálta rajtam a kozmetikusom, annyi szent. Összesen vagy 6 órát töltöttem nála 4 nap alatt. Aztán, hogy még egyet döfjön belém, elrendelte a szőrtelenítési tilalmat. Eddig azt hittem, nem vagyok valami nagy cosmo girl, de már a második nap majd' megőrültem a tiltástól. Egyre kevésbé sikerült fegyelmezni magam. Végül kéjesen szúrkálhatott és szadizhatott, egy viszonylag új technikát kipróbálva rajtam. Búcsúzóul telepakolt egy zacskót mindenféle kencékkel, amikkel egy három hetes otthoni kúra során lemaratjuk az arcomat. Konkrétan. S amikor már azt hittem, vége a kegyetlenkedéseinek, bemondta az összeget, amivel tartozom. Jaj.
Az csak hab a tortán, hogy rendszeres ellenőrzésre reggelente kell járnom, 7-kor már szúrkálni fognak.
Áh, egyébként csak jár a szám, a kezelés lányregény habostortával, élvezem piszkosul. Legalább járna hozzá betegállomány, hogy ne kelljen emberek közé menni, meg támogatná a tébé, hamár ilyen szerencsétlen dolgokat örököltem a szüleimtől.
Pőtye. Ahogy azt Móricka...

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr286822619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lina 2008.01.11. 20:38:40

Ez milyen kezelés?

2582 2008.01.11. 20:40:27

A postban kettő-három-négy kezelés van összemosva, de az a bizonyos, amit szerintem kérdezel... emailben szívesen megírom, mert lehet, nem mindenki szereti a témát.

verbeka 2008.01.12. 13:02:20

Ha jobban belegondolunk, ez a fajta fájdalom az evolúciós folyamatok leállíására tett kísérlet miatti büntetés. :) (A vigyort azért írtam, hogy ne vedd komolyan! Csak ha akarod.)

vera 2008.01.12. 13:07:07

nekem is!!! el nem tudom képzelni, mi lehet:D üldöznek, és más személyazonosság kell, mi?! hm-hm... kell annyi alvilági kapcsolat az embörnek?!

2582 2008.01.12. 16:29:42

verbeka :) vera, neked is smiley. ha szeretnéd tudni,megírom e-mailben, de azért gondold meg. :)

vera 2008.01.13. 20:40:10

hát most már feltétlenül.
süti beállítások módosítása